חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק: גיא חיימוביץ מנהל שיווק קידום מכירות - כספי, חברה ישראלית למשקאות בע"מ

אישיווק: גיא חיימוביץ מנהל שיווק קידום מכירות - כספי, חברה ישראלית למשקאות בע"מ (הגדל)

·         שם החברה: כספי – חברה ישראלית למשקאות בע"מ

·         שנת הקמה: 1909

·         מספר עובדים: 80

פרופיל אישי קצר (3-5 שורות) :

בשנת 2006 התחלתי לעבוד בכספי, בתחילת העבודה הייתי מקים אירועים ויד ימינו של מנהל הקידום מכירות בחברה.  במהלך עבודתי עבדתי נחשפתי לתפקיד אותו מנהל קידום המכירות עושה, התפקיד התאים מאוד לאופי העבודה שחיפשתי לעשות ולכן סימנתי אותו בתור המטרה שלי. בשנת 2007 התחלתי ללמוד כלכלה ומינהל עסקים עם התמחות בשיווק בנוסף לעבודתי בחברה. בשנת 2010 עם סיום התואר התחלתי לעבוד בכספי בתפקיד מנהל קידום המכירות של החברה.

היקף תקציב שיווק – 10 מילון שקל בשנה

 

ספקי שיווק

·         משרד פרסום – גיתם

·         משרד יח"צ – זאביק דרור

·         מיתוג – עומר דניאלי

·         עיצוב תעשייתי – מש

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

החדרת קוארבו סילבר (טקילה) והגדלת המכירות של טקילה על חשבון פלח השוק של הוודקה. השוק העולמי מראה סימנים שמשקאות אנרגיה הם טרנד חולף, בעיקר מכיוון שהם נתפסים היום כמוצרים שאינם בריאים ואינם טובים לחיבור עם אלכוהול. כיום ישנם כבר מס' מדינות בעולם אשר אוסרות מזיגה של משקאות אנרגיה עם אלכוהול וסימנים רבים מראים שמדינות נוספות יוציאו חוקים דומים בעתיד. לשוק המקומי נכנס שחקן חדש מבית יפאורה (שוופס ראשן) אשר מהווה תחליף בריא יותר לערבוב עם אלכוהול, החברה (כספי) זיהתה את המגמה ולכן יצרה שת"פ עם יפאורה בנושא. המהלך הגדיל במאות אחוזים את המכירות של קוארבו סילבר, בנוסף ולא במקום מכירת טקילה אחרת, אנחנו בטוחים שככל ששופס ראשן יחדור לשוק כך ניראה גידול של קוארבו סילבר בארץ.

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?  קידומי מכירות בברים ובחנויות

האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? אני משתמש MC PROJECT, התוכנה עוזרת לי מאוד להיות בשליטה על כל הקידומים ועל הקמפיינים שאנחנו עושים.

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: החברה הסקוטית עשתה פעילות מצוינת הבניית המותג וודקה סטולי, חבל שחברה אחרת בשוק לקחה להם את המותג

 

השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מר אילן כספי, הבעלים של החברה. אחד האנשים הכי מעניינים שיש בשוק, מקצועי ובעל ידע רב. ההכרות איתו גרמה לי להבין שהצורך בלמידת השוק והמתחרים לא נגמרת ושתמיד צריך להיות צד אחד לפני כולם ולזהות מגמות עתידיות שישפיעו גם השוק המקומי.

·         עבודה ראשונה?  הקמות אירועים אצל "אייה צהלים"

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת גבוהה להבין איך פעילויות שאתה מבצע ישפיעו על השוק ועל המוצרים אותם אתה משווק.

·         דף הבית שלך באינטרנט - GOOGLE

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות : לחם ארז בהרצליה

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? סקודה אוקטביה 2013

·         מהו ג'וב חלומותיך? סמנכ"ל שיווק בחברה גדולה או בעלים של חברה שאותה אני הקמתי.

·         חופשה חלומית: באופן כללי כל חופשה כרגע תהיה כרגע חופשה חלומית.בעתיד אנחנו מתכננים לעשות טיול גדול עם הילדה בהודו.

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד