אישיווק השבוע: יורם רוטנברג מנהל מותג מאסטרקיר, מ.רוטנברג
- שם החברה: מ.רוטנברג ובניו בעמ
- שנת הקמה: 1929
- מספר עובדים: 30
- פרופיל אישי: יורם רוטנברג עובד בחברה 36 שנים. פועל באופן שוטף לשימור מיצוב החברה בשוק כמובילה מקצועית, ומעיד כי הוא שמח לעבוד בחברה הוגנת התורמת לקידום המקצוענות בענף . חברת רוטנברג חומרי בניין נוסדה בשנת 1929 בתל אביב ע"י רוטנברג אליעזר שסיפק חומרי בניין באמצעות סוסים ועגלות. בין לקוחות החברה היו :סולל בונה, אשטרום, רובינשטיין, ברנוביץ, רסקו ואחרים. מאז החברה עברה להרצליה (1975), ומשנת 2004 סניף נוסף בכניסה לכפר שמריהו .
משנת 2000 החברה הפכה ליבואן בלעדי ללוחות "מאסטרקיר " תוצרת "ג'ימס הארדי" אוסטרליה, שאיתם היא מובילה מהלך נרחב להטמעת שיטת הבניה היבשה בישראל.השיטה מבוססת על שלד פלדה והתקנה יבשה של לוחות במקום שלד בטון ומילוי בלוקים, ובעלת יתרונות רבים - בידוד,עמידות ותחזוקה.
קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה
ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה
ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה
ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה
ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.
- קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה
ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.ספקי שיווק : קידום- "פרש מרקטינג" – מעולים,יח"צ- מירו יחסי ציבור – מעולה .
ערן דולב 180 מיתוג – מעולה. ניהול אתר: פורטיסימו סמארט מדיה.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? ביצענו שידרוג של אתר האינטרנט של החברה, אשר מכיל מאגר גדול של מידע מקצועיהמתחדש בקצב מהיר. האתר מציג נכון להיום כ 3000 מחיריםלמירב המוצרים בתחום, והוא הפך למקור מידע חשוב לעוסקים בתחום הבניה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
דיוור ויחסי ציבור,היעילים ביותר לשיווק מוצרים מקצועיים במבחן עלות\ תועלת .
- תן מילה טובה על המתחרה - התחרות מאוד חיובית וגורמת למודעות גוברת לעניין השיטה היבשה ומדגישה את חשיבות האיכות של מוצר תשתית.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים - להשתמש באתר האינטרנט כמקור למידע מקיף ככל הניתן עבור לקוחות פוטנציאליים. אפילו אם לפעמים נראה שזה פוגע בתחרותיות.
- השאלון האישי:
· תכונה חשובה למנהל שיווק - כושר הערכת מצבוראייה רחבה .
· כלל שיווק ישראלי - להשקיע95% מהמאמצים בניהול ופיתוח ולא בצפייה בפעילות המתחרים ,
· דף הבית שלך באינטרנט - www.rotenberg1929.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות - "מנואלה" האיטלקיה הכי שווה בזכרון יעקב ( למען גילוי נאות- שותף במסעדה)
· חופשה חלומית: ניו זילנד ,אוסטרליה בקרוואן .
עוד ב"אישיווק"
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
12/03/2020אסף עמרוסי, כבר 18 שנים בעולם המסעדנות ובתי הקפה, הוביל תפיסה מחודשת של המותג עידית כחברת הסעדה מובילה. תכונה נדרשת למנהל שיווק: ליישם את המחר- היום. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
4/03/2020בין המצולמים לקמפיין שמעון ריקלין, יריב אופנהיימר, לימור לבנת, איתן כבל ואחרים. הקמפיין באמצעות 361 מעלות ובתרומה של שטחי פרסום על גבי אוטובוסים מטעם פרסום כנען קרא עוד
-
30/01/2020לאדי כבר 18 שנות ניסיון של פיתוח עסקי בעולם ההפצה. הטיפ של למתחילים בעולם השיווק: "תתחברו למותג שלכם". קרא עוד
-
20/01/2020אורטל הצליחה לגרום ל- 1,400 משתתפים להגיע לכנס השנתי, כשהציפייה הייתה 800. מוזמנים לקרוא כיצד ולהכיר. קרא עוד
-
2/01/2020אם לא חשבתם על הנפקה כמהלך שיווקי, כדאי לקרוא את השיחה עם דביר אינדיג, שמחזיק באמתחתו ניסיון לא מבוטל בעולם הזכיינות, כולל סבארו וקפנטו. קרא עוד
-
26/12/2019עם רזומה של יזמות הכוללת הקמת סטרטאפ, שלי לוטן מובילה כיום את גלריה השקעות לבידול מה שהיא מגדירה כשוק הפרוע" של השקעות נדל"ן. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
19/12/2019החלה את דרכה בעולם המשפט, אבל מצאה את עצמה נמשכת לעולם השיווק. בטלפייר היא הובילה מהלך של יצירת "נבחרת מתקינים" כאמצעי בידול ומשיכה של קהלים. קרא עוד
-
7/11/2019דנה ליליין מתמודדת עם האתגר של אפרתגו להחדיר מוצר חדש לחלוטין, אשר פותח על בסיס התמודדות אישית של דנה.
הטיפ שלה למתחילים בשיווק: לבחור לאנשי מקצוע "תותחים". מוזמנים להכיר קרא עוד