חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: יורם רוטנברג מנהל מותג מאסטרקיר, מ.רוטנברג

אישיווק השבוע: יורם רוטנברג מנהל מותג מאסטרקיר, מ.רוטנברג (הגדל)

 

 

  • שם החברה: מ.רוטנברג ובניו בעמ
  • שנת הקמה: 1929
  • מספר עובדים: 30
  • פרופיל אישי: יורם רוטנברג עובד בחברה 36 שנים. פועל באופן שוטף לשימור מיצוב החברה בשוק כמובילה מקצועית, ומעיד כי הוא שמח לעבוד בחברה הוגנת התורמת לקידום המקצוענות בענף . חברת רוטנברג חומרי בניין נוסדה בשנת 1929 בתל אביב ע"י רוטנברג אליעזר שסיפק חומרי בניין באמצעות סוסים ועגלות. בין לקוחות החברה היו :סולל בונה, אשטרום, רובינשטיין, ברנוביץ, רסקו ואחרים. מאז החברה עברה להרצליה (1975), ומשנת 2004 סניף נוסף בכניסה לכפר שמריהו .
    משנת 2000 החברה הפכה ליבואן בלעדי ללוחות "מאסטרקיר " תוצרת "ג'ימס הארדי" אוסטרליה, שאיתם היא מובילה מהלך נרחב להטמעת שיטת הבניה היבשה בישראל.השיטה מבוססת על שלד פלדה והתקנה יבשה של לוחות במקום שלד בטון ומילוי בלוקים, ובעלת יתרונות רבים - בידוד,עמידות ותחזוקה.

קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.קהל לקוחות רוטנברג
חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

ההתמחות שלנו
פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.

  • קהל לקוחות רוטנברג
    חברות בניה,קבלני בניין ,טיח,ריצוף ,צבע,אינסטלציה

    ההתמחות שלנו
    פתרונות עם החומרים והציוד האיכותיים ביותר.
    ספקי שיווק : קידום- "פרש מרקטינג" – מעולים,יח"צ- מירו יחסי ציבור – מעולה .
    ערן דולב 180 מיתוג – מעולה. ניהול אתר: פורטיסימו סמארט מדיה.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? ביצענו שידרוג של אתר האינטרנט של החברה, אשר מכיל מאגר גדול של מידע מקצועיהמתחדש בקצב מהיר. האתר מציג נכון להיום כ 3000 מחיריםלמירב המוצרים בתחום, והוא הפך למקור מידע חשוב לעוסקים בתחום הבניה.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    דיוור ויחסי ציבור,היעילים ביותר לשיווק מוצרים מקצועיים במבחן עלות\ תועלת .

 

  1. תן מילה טובה על המתחרה - התחרות מאוד חיובית וגורמת למודעות גוברת לעניין השיטה היבשה ומדגישה את חשיבות האיכות של מוצר תשתית.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים - להשתמש באתר האינטרנט כמקור למידע מקיף ככל הניתן עבור לקוחות פוטנציאליים. אפילו אם לפעמים נראה שזה פוגע בתחרותיות.

 

  1. השאלון האישי:

·         תכונה חשובה למנהל שיווק - כושר הערכת מצבוראייה רחבה .

·         כלל שיווק ישראלי - להשקיע95% מהמאמצים בניהול ופיתוח ולא בצפייה בפעילות המתחרים ,

·         דף הבית שלך באינטרנט - www.rotenberg1929.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות - "מנואלה" האיטלקיה הכי שווה בזכרון יעקב ( למען גילוי נאות- שותף במסעדה)

·         חופשה חלומית: ניו זילנד ,אוסטרליה בקרוואן .

 

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד