אישיווק השבוע: גיא טננבאום, מנהל תפעול WEB3
- שם החברה: WEB3
- שנת הקמה: 2006
- פרופיל אישי: בן 34, חי בפתח תקוה ונשוי לעידית. בעל תוארMBA מהמכללה למנהל אותו סיימתי בהצטיינות. בניסיוני אני בא מעולם משרדי הפרסום, שם מילאתי תפקידים שונים.
- ספקי שיווק : סטדיו פרקטיק – סטודיו לעיצוב ומיתוג, משרד יח"צ – אולמדיה.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
יזמתי והובלתי מהלך להפיכת WEB3 לחברה שמספקת מטרייה מותגית לכל הפתרונות תחתיה: עם גדילת תחומי הפעילות החברה הגיעה לשלב בו היה צורך מהותי לשנות האסטרטגיה המיתוגית-קונספטואלית. כינסנו את כלל פעילויות החברה תחת מטרייה מותגית חדשה, כשהשם WEB3 נמצא בפרונט, וכאשר החברה ממוצבת וממתוגת כקבוצת מדיה המספקת מגוון פתרונות מדיה דיגיטליים – online media group . לצד זאת ביצענו שינוי כולל בשפה העיצובית שלנו אשר בא לבטא אסטרטגיה זו. מאוד מרוצים מהתוצאות, בואו לבקר!
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? יחסי ציבור. בתחום שלנו הכלי הזה הוא יעיל ביותר להגעה לקהלי לקוחות חדשים. באופן פרדוקסאלי, עסקים המחפשים לרכוש מדיה פרסומית, לא יחפשו ספק בפרסומות. אבל הם כן קוראים את העיתונות הרלוונטית, ושם אנחנו יכולים להגיע אליהם. המשרד איתו אנו עובדים, אולמדיה, עושה עבודה מצוינת בהקשר הזה.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – ההבנה תוך כדי התהליך היא שחשוב להבין מה האסטרטגיה לכיוונה הולכים. תהליך מיתוג מחדש הוא אינו רק שינוי לוגו ועטיפה יפה יותר. התהליך חייב לשקף את האסטרטגיה של החברה והכיוון אליה הולכת החברה.
במקרה שלנו המטרה הראשית אשר עמדה למול עינינו לכל אורך התהליך היא הפיכתה של WEB3 לחברת המדיה הדיגיטלית המובילה בישראל המאפשרת מגוון פתרונות פרסום חכמים וממוקדים בדיגיטל.
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שחף בר גפן, מנכ"ל WEB3
· עבודה ראשונה? תקציבאי במשרד פרסום
· תכונה חשובה למנהל שיווק? ראיית התמונה הגדולה. חשיבה אסטרטגית
· דף הבית שלך באינטרנט: גוגל
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – פלאפל
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? יונדאי אקסנט
· מהו ג'וב חלומותיך? כוכב רוק
· חופשה חלומית: ללא ספק תאילנד
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד