פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
אישיווק השבוע: מיכל שוורץ, מנהלת שיווק, קניון לב חדרה
10/10/2013

- שם החברה: קניון לב חדרה, מקבוצת מליסרון
- שנת הקמה: 1989
- מספר עובדים: בקניון לב חדרה כ-15 עובדים
מיכל שוורץ, בת 26, גרה בהרצליה. כיום מנהלת השיווק של הקניון, ולפני כן עבדה במשך שנתיים בתפקיד תקציבאית במשרד פרסום יהושע/TBWA ....
- היקף תקציב שיווק: כמיליון וחצי ₪
- ספקי שיווק: משרד פרסום, מיתוג – יהושע, יח"צ – דניאלה רייבנבך, פייסבוק – רהב תקשורת
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה
המטרה העיקרית ששמנו לעצמנו זה לשדר אופנה ולתת במה מרכזית למותגים המובילים. הפנינו את מירב המשאבים הפרסומיים לטובת מבצעים של הרשתות, קולקציות חדשות וליידע את הלקוח הסופי בסיילים המוצעים בחנויות.
חשוב לי לייצר פרסום של 360 החל מאון ליין ועד לפרינט המגיע אליו לפתח הבית ובשלטי החוצות .בין היתר קדמ"ים בשת"פ עם השוכרים בקניון יוצרים תחושה ללקוח של פינוק ומטרה להגדלת סלי קנייה יומיים. השנה נכנסה לקניון רשת האופנה H&M ופה היה מדובר במהלך מאוד גדול.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
מאוד מאמינה בשלטי חוצות. אי אפשר לפספס אותם אם תרצה או לא. כמובן שזה חייב לעבוד יחד עם פלטפורמת האינטרנט והדיוור הישיר במקביל. - לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?
חשוב ללמוד את השטח, להכיר את הקהל שלך טוב ולהתאים את הפעילויות השיווקיות בהתאם. אני מאוד מאמינה בלערוך כל תקופה סקר ועל פיו להתקדם, הסקרים מתבצעים בכל קניוני מליסרון.
- תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה? קניון שבעת הכוכבים, תמהיל נכון שמספק מענה לכלל האוכלוסייה.
- השאלון האישי:
·איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?רמי לוי ,מאמינה בלהתחיל נמוך ולהגיע גבוה דרך התמדה ועבודה קשה.
· עבודה ראשונה? בחברת תו הקמות ניהול פרויקטים עוזרת מנכ"ל.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? רגישות,יצירתיות, הגדלת ראש וחיבור לשטח.
· דף הבית שלך באינטרנט: ynet
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: בית הקפה 'שואו קפה' בקניון לב חדרה
· מהו הרכב בו את נוהגת? יונדאי
· חופשה חלומית: טיול בהודו עם בן זוגי.
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד