פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
אישיווק השבוע: נחי פינקלשטיין, V.A.S
שירלי אסא
8/01/2014
- שם החברה: V.A.S (Value Added Services)
- שנת הקמה: 2003
- מספר עובדים: 15
- פרופיל אישי: בן 44, נשוי לד"ר תמר פינקלשטיין + 6. בעל תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה, תואר שני MBA (התמחות בשיווק ומערכות מידע) ותואר שלישי בשיווק. לאחר מספר תפקידי ניהול בכירים כמנכ"ל חברה בתחום התקשורת והמחשוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי בפולאר השקעות, מנהל מערכות Billing & CC ודור מקימי בזק בינלאומי החליט לפני עשר שנים להקים את חברת V.A.S (Value Added Services).
- היקף תקציב שיווק: פעילות החברה מתחלקת לשני תחומים עיקריים: פיתוח עסקי לחברות ויזמות טכנולוגית. בפרויקטים מול לקוחותיי אני מעורב בתקציבי שיווק המעמדים בעשרות מליוני ₪ . בפעילויות הטכנולוגיות שלי אני פועל בדרכים מקוריות לקידום הפעילות וכן שת"פ עם גורמים רלבנטים.
- ספקי שיווק: גיל מחברת AllNet4u שמלווה אותי בכל פעילות האינטרנט למעלה מעשר שנים ויוסי ואוהד מחברת אקסטרא קידום אתרים.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? שהקמתי את פעילות הנדל"ן במסגרת אתר הנדל"ן: Group-Nadlan מצאתי כי לתחום קבוצות הרכישה וקבוצות הרוכשים ישנם שני צרכים עיקריים: ערוצי שיווק ומגבלת זמן. בתוך נישה זו אני פועל להשיג "פרויקטי בוטיק" עם מארגני הקבוצות המקצועיים ביותר בשוק והכנת האתר מבעוד מועד להשגת יתרון משמעותי על פני המתחרים.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? פעילות האינטרנט והרשתות החברתיות. בכל הפרויקטים בהם אני עוסק, ניתן לראות בבירור כי עולם השיווק/המכירה/פיתוח עסקי מחפש יצירתיות וזמינות תוך דגש על קבלת תכנים מקצועיים, עדכניים ואמתיים. המדיה האינטרנטית מספקת כלים מתוחכמים למענה לכל הצרכים הנ"ל.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים - בכל יוזמה, שיתוף פעולה או קמפיין שעושים כדאי "לדבר אמת" ולהדגיש רק את ה - USP (Unique Sale Point). אני מעורב בקרן ההשקעות קוביות הזדמנויות בנדל"ן, קרן שמממנת פרויקטים של תמ"א 38 בכל הפגישות, בין עם משקיעים ובין עם יזמים, אני תמיד מקפיד לדבר ולהדגיש את הייחודיות שלנו ולעולם לא להשמיץ מתחרים.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה אני נוהג שלא לדבר על מתחרים מטוב ועד רע ולהשתדל להתמקד בעסקים שלי. אני חושב שזו תכונה שיכולה רק לסייע לכל פעילות עסקית. לצד זה, אני בקשר אישי טוב עם מתחריי ומקפיד לכבדם.
- השאלון האישי:
· עבודה ראשונה? – כלכלן בחברה לשילוח בינלאומי
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ואמביציה
· דף הבית שלך באינטרנט - www.Group-Nadlan.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – קפה קפה
· מהו הרכב בו אתה נוהג? Toyota Sienna
· מהו ג'וב חלומותיך? אוצר במוזיאון
· חופשה חלומית: ארה"ב מחוף לחוף עם אשתי המדהימה והילדים המקסימים שלי
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד