חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: עופר גבאי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי OIG

עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ
עופר גבאי. צילום באדיבות המצולם (הגדל)
עופר גבאי. צילום באדיבות המצולם

שם החברה: OIG

שנת הקמה:  23 שנים

מספר  עובדים: 15

עופר גבאי חי ונושם את עולם המסחר והשיווק מילדות עוד מבית אבא.
נשוי ללימור מורה ומחנכת, אב לרומי ושחר גבאי.

הקים את חברת oig לפני כ-20 שנה יחד עם אחיו איציק גבאי,  ומתפקד כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים ומיצב את החברה  כיבואנית מותגי הפרמיום המובילות בענף החשמל. מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ Davo
 pro
HUROMPOLTIBLENDTECNUTRI BULLET.


ספקי שיווק
משרד יחסי ציבור – דנה כחלון תקשורת, פרסום וניהול סושיאל מוש, פרסום דיגיטל מדיה טורס בועז כהן, חברת המיתוג סיוון גרופ


באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?  

המהלך השיווקי שאני הכי מתגאה בו הוא החיבור בין הלקוח, המוצר והחברה ע"י, שילוב מרכז הסדנאות שאנו מפעילים כחלק אינטגרלי מהפעילות השיווקית של החברה. במסגרת מרכז זה אנו מקיימים סדנאות שף מקצועיות וכל לקוח שרוכש את אחד המוצרים מהחברה מקבל במעמד הרכישה סדנת שף אצלנו במרכז. 

דבר נוסף, זה בניית קהילות ללקוחות שרכשו מכשירים, פרסום דרך קבוצות שפים שונות בפייסבוק, ושיתופי פעולה עם מגוון שפים בשוק.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?  

האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק מוצרי החשמל הוא להתחרות בתקציבים גדולים, להשתמש בתקציב מועד ועדין לעשות מהפכות גדולות בתחום.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק

להאמין במשהו, ללמוד אותי וללכת אתו עד הסוף, וגם אם טעית לא לפחד לשנות כיוון. 

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך

לפני מהפכת השיווק באינטרנט, לפני כ- 20 שנה, המנכ"ל של בלנטק פתח ערוץ פייסבוק והעלה שם סרטון שהוא טוחן באמצעות בלנדר אייפון והבלנדר נשאר שלם, נוצר עניין ושיח נרחב סביב הסרטון והקריאטיבי שהציג.

 

השאלון האישי

·       איזו דמות השפיעה עליך?  יוסי גבאי אבא שלי

·       לימודים?  מדעי החברה באוניברסיטה הפתוחה

·       עבודה ראשונה? שטיפת סירות בירקון בגיל 15

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? ראייה קדימה ויצירתיות

·       מקור ידע מקצועי שימושי?  שיווק כלוחצת גרילה, ויזמות וסגנון, וספר המשך - גרילה לקראת העידן המשתנה - של ג'יי קונרד לוינסון.

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות - בנדיקט

·       מהו ג'וב חלומותיך?  מה שאני עושה היום. שיווק ופיתוח עסקי

·       חופשה חלומית: תאילנד ואוסטרליה

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד