חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ענת פרץ דוידי, מנהלת השיווק של חברת אלוני היא אשת השיווק של חודש יוני 2021

איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
תמונה באדיבות המצולמת (הגדל)
תמונה באדיבות המצולמת



תיאור המהלך השיווקי:

מטרת המהלך השיווקי הייתה שינוי מאפייני התנהגות הצרכנים וקיצור תהליכי הרכישה. המהלך בוצע תוך הצבת הלקוח במרכז ותוך הזדהות והבנת המשמעות של מהו בית עבורו, וכיצד הוא חווה את  תהליך הבניה והעיצוב. בהתאם, הוגדרה מחויבות המותג "אלוני" לתוצאה הרצויה ללקוח וחיזוק מעמדו כמוביל בתחום, באמצעות פיתוח כלים ושירותים  דיגיטליים שאופיינו על בסיס למידת הצרכים  והכאבים של קהלי היעד בעולם מוצרי גמר בנייה ובתהליכים הנלווים לעיצוב הבית. מהלך השקת הערוץ הדיגיטלי  "MY ALONY"פלטפורמה שמנגישה ללקוח את הכלים החדשניים הן בonline והן באולמות התצוגה,  איפשר בחירה מהירה של המוצרים ובעיקר התאמתם לדירה ספציפית. המהלך גרם לצמצום זמני פגישות עם הלקוח מ3 שעות לשעה וחצי, והלקוחות מגיעים מגובשים יותר לגבי סגנונות העיצוב המתאימים להם ועם רשימות מוצרים ספציפיים, הנשלחות לאנשי המכירות באולמות לפני הגעתם לפגישה. הקהל המקצועי, האדריכלים והקבלנים, נהנים מהנגשת מוצרים, מידע והדמיות מתקדמות,  תוך שימוש "בספריית החומרים" באמצעותה הם יכולים להבטיח שמוצרי ההדמיה אכן נמצאים במלאי כאשר הלקוח שב ופוגש את מערכת ההדמיות בתוך אולם  התצוגה, דבר אשר מבסס את תחושת הביטחון של הלקוח בתוצאה שכל כך קיווה אליה על ידי המחשה מציאותית של פריסות האריחים והחיבורים שביניהם בתוך החלל העיצובי. 

 

מטרת המהלך השיווקי:

שיפור המענה ללקוחות באמצעות נקודת המפגש הדיגיטלית המאפשרת להם גישה לתכנים ולממשקים שיסייעו להם בנחיתה רכה בעולם התוכן החדש, לקראת הפגישה באולם התצוגה. ניהול טוב יותר של הקשר עם הלקוח עד לביצוע ההזמנה .הנגשה והעמקת התוכן והשירותים  הניתנים באתר האינטרנט. שיווק המהלך לווה בקמפיינים דיגיטליים, פעילות ברשתות חברתיות, הדרכות פרונטליות לקהלים מקצועיים מכירה, יחסי ציבור וקידום באתר האינטרנט של החברה. 

 

יעדים עסקיים:

בניית נכסים וכלים דיגיטליים שיאפשרו לספק חוויה טובה יותר ללקוחות, לשפר את יחסי ההמרה לאורך תהליך המכירה, לצייד את אנשי המכירות במידע וכלים תומכי מכירה כדי להגדיל את פריון העבודה, לסייע בהורדת זמני המכירה פר לקוח באולם, להגדיל את אחוזי הסגירה על ידי הצגה ויזואלית של המוצרים ללא צורך לדמיין ולהתעכב על הדמיות מגורם מקצועי ברצפת המכירה.

 

מנימוקי ועדת השיווק:

המהלך השיווקי נחל הצלחה גדולה, השפיע על התנהגויות הצריכה של שני קהלי המטרה והשפיע באופן חיובי על נתוני המכירות של "אלוני" ע"פ המתחרים. המהלך הביא להישג שיווקי חסר תקדים בתפיסת "אלוני" כמותג מוביל בחדשנות ודיגיטלי בשוק מוצרי הגמר לבית והביא לשינוי תפיסה בקרב הצרכנים, מתעשייה מסורתית למעבר לפעילות אונליין. "אלוני" הרימו דגל מיצובי, מבדל ורלוונטי בשוק מוצרי הגמר, ובנוסף חיזקו את המגמה של חיבור נכון בין פעילות השיווק שמתחילה באונליין עוברת לאופליין ושוב לאונליין כמעגל 360 נכון ויעיל. 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד