אישיווק השבוע: אלון לוי, מנכ"ל רשת The Coffee Bean & Tea Leaf ישראל
אישיווק השבוע: אלון לוי, מנכ"ל רשת The Coffee Bean & Tea Leaf בישראל
• שם החברה: The Coffee Bean & Tea Leaf
• שנת הקמה: 2000
• מספר עובדים: כ- 300
פרופיל
רשת The Coffee Bean & Tea Leaf הינה רשת בתי קפה בינלאומית, השנייה בגודלה בעולם. הזיכיון בישראל ניתן למספר בעלים פרטיים בשנת 2000. החברה מפעילה כרגע 14 סניפים. אחד הבסיסים השיווקיים של הרשת העולמית הוא מוצר הדגל Ice Blended (משקה קפוא ייחודי במגוון רחב של טעמים על בסיס קפה, חלב או פירות הנעשים במקום לכל לקוח על פי דרישותיו), צאי לאטה ומגוון משקאות ייחודיים נוספים.
1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
"הרשת התמקדה בקמפיין קיץ של המוצר הייחודי של הרשת, Ice Blended, והציגה את מספר האפשרויות האינסופי ללקוח. בלנד על בסיס קפה, חלב או מיצי פרות והכל החל מ- 88 קלוריות בלבד."
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד').
"הפעילות המרכזית של רשת בתי קפה מתמקדת בתקשורת השיווקית בתוך הסניפים. המטרה להראות לכל לקוח שנכנס לסניף את מגוון המוצרים שהוא יכול ליהנות מהם יחד עם החוויה של בית קפה וזאת מעבר למוצר שעבורו הוא נכנס לבית הקפה. בנוסף הרשת מבצעת מגוון רב של שיתופי פעולה עם גופים גדולים על מנת להכניס לקוחות חדשים לרשת."
3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
"במסגרת קמפיין ה Ice Blended של הקיץ הצבנו תקשורת שיווקית בולטת ומפתיעה בסניפי הרשת. תקשורת שיווקית זו, שהציגה את המגוון הרחב של המוצר, גרמה ללקוחות חדשים וותיקים לעמוד מול התיקשור ולהתפעל מהמגוון. כמובן שפעילות זו הגדילה בעשרות אחוזים את מכירות המוצר."
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
"רשת ארומה הצליחה לבדל את עצמה בלוגו בולט מאוד בצבעים חזקים ובכך ליצור נראות יפה מאוד."
5. 30 שניות על...
• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "למדתי המון מכל אחד שעבדתי איתו. המנהלים שלי העובדים שלי ואלו שעבדו איתי."
• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "גלגל התנופה ולנצח נבנו של ג'יימס קולינס."
• עיתון/ מגזין מועדף: "גלובס."
• דף הבית שלך באינטרנט: "WALLA"
• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: " The Coffee Bean & Tea Leaf".
• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "מיצובישי".
• מהו ג'וב חלומותיך? "להישאר בעולם הקמעונאיות. עולם דינאמי ומרתק."
• חופשה חלומית: "איי תאילנד. יופי והרבה שקט."
עוד ב"אישיווק"
-
26/07/2022אל תתאהב ברעיונות של אצמך יותר מידי. טיפ חשוב של מנהל השיווק שנדרש לרענן את המותג כל הזמן - מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד