חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: דן חן, סמנכ"ל – מנהל תחום הסלולר בתפוז אנשים

 אישיווק השבוע: דן חן, סמנכ"ל – מנהל תחום הסלולר בתפוז

 

שם החברה: 'תפוז אנשים'

שנת הקמה: 1996

מספר  עובדים: 100

 

פרופיל

 

דן חן (36) מנהל את חטיבת הסלולר של תפוז אנשים מזה כחמש שנים.

בתקופה זו הפך תחום הסלולר למנוע צמיחה של החברה וכיום הוא מייצר יותר מחמישים אחוז מהכנסותיה. במסגרת עבודתו בתפוז היה אחד מיזמי blogTV.com וגם זכה עבור היישום הסלולרי שלו בפרס שירות הוידאו הסלולרי הטוב בעולם במסגרת תחרות ה- 3GSM בברצלונה לפני כשנה ובפרס ה- trend leader בכנס ה- GMCA בקוריאה.

 

בנוסף, חן מרצה ברחבי העולם בנושאים של תוכן סלולרי ורק לפני כשבוע חזר מפסטיבל MIP שבקאן, שם כיהן כשופט בתחרות התוכן הסלולרי החשובה שהתקיימה במקום. לפני תפקידו בתפוז היה דן מנהל השיווק והפיתוח העסקי בטיפקום שירותים סלולריים ולפני כן שימש כמנהל הפיתוח העסקי של IOL. את דרכו באינטרנט החל בהקמת וייסוד הפורטל המשפטי הראשון באינטרנט. 

לחן תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון בכלכלה מאונ' תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מביה"ס רקאנטי לעסקים של אונ' תל אביב.

 

תפוז אנשים הנו אתר הקהילות הגדול והמוביל בישראל. בנוסף, החברה מפתחת ומספקת תכנים ויישומי תוכן סלולריים והיא אחת הספקיות הגדולות ביותר של תוכן לחברות הסלולר בישראל. תפוז אנשים השלימה בחודש מרץ 2006 הנפקה של מניותיה בבורסת תל-אביב.

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"ברשותך אתייחס לפעילות הסלולר שעליה אני אחראי. השנה מיצבנו את עצמנו כבוטיק לתוכן סלולרי בכלל ואינטרנט סלולרי בפרט והתחלנו לעבוד עם גורמים מובילים בעולם התוכן כמו ערוץ הספורט והפורטל הערבי PANET שהוא הגדול בישראל. למעשה היום תפוז סלולר ממנפת את הידע והניסיון שלה במדיה הסלולרית (הן מבחינת התוכן וההבנה של המדיה והן מבחינה טכנולוגית) לטובת הרחבת הפעילות תוך שיתוף פעולה עם גורמים מובילים בעולם התוכן שמעוניינים להיכנס למדיה הסלולרית."

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

"באתרי האינטרנט הסלולרי שתפוז מפעילה גולשים מדי חודש כ- 300 אלף איש. רובם מגיעים דרך הפורטלים של המפעילים הסלולרים אולם הרבה מאד מגיעים לשם בעקבות פעילות קידום שאנו מבצעים בערוצים אחרים, בעיקר באינטרנט."

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"שיתופי הפעולה עם ערוץ הספורט ופורטל PANET היו נקודות ציון חשובות ביותר בדרכה של פעילות הסלולר של תפוז ובהתפתחות לעבר כיוונים ושווקים נוספים. כמו כן החברה ביצעה מספר פעילויות נוספות חשובות ביותר שהייתי מעדיף לא לפרסם."

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"אני חושב שבתחום התוכן הסלולרי מי שביצעה מהלך יפה היא דפי זהב שהחדירה את שירות החיפוש שלהם בסלולר (2580). אני חושב שזה שירות ה- PULL היחיד שבאמת עובד.

חשוב לי בהקשר הזה לתת מילה טובה למפעילים הסלולריים בישראל. במסגרת העבודה שלי אני מסתובב הרבה בעולם ורואה מה קורה אצל מפעילים אחרים במערב אירופה, במזרח הרחוק ובמקומות אחרים ואני חייב לציין שמצב התוכן הסלולרי בארץ, ובעיקר בזכות הפעילות וההבנה של חטיבות התוכן של המפעילים הסלולריים, נמצא ברמה גבוהה ביותר ביחס למה שקורה בעולם. ישראל זוכה להערכה רבה בתחום התוכן הסלולרי בכל העולם."

 

5. 30 שניות על...

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ארי גולד

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "בדרך כלל יוצא לי להתחיל לקרוא ספרי שיווק שבעיקר משווקים ומשבחים את מי שכתב אותם ולכן אני לא מסיים לקרוא אותם. ספר מקצועי שמאד אהבתי הואThe long tail של כריס אנדרסון. עכשיו אני קורא את הספר של יעקב בורק "האם שימפנזים חושבים על פרישה" ולמדתי ממנו כמה דברים מאד מעניינים שאני עכשיו מדקלם במפגשי חברה."

• עיתון/ מגזין מועדף: Horse and hounds

• דף הבית שלך באינטרנט: www.ok.co.il

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:  Café roma, קאן. צרפת.

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? סיטרואן C4

• מהו ג'וב חלומותיך? "לכתוב ולביים סרט באורך מלא או לפחות להיות העורך המוסיקלי בסרט של טרנטינו."

• חופשה חלומית: "לטוס לקובה לשבועיים דרך פריז (עם עצירה ליומיים שלושה לצורך שחזור הצעת הנישואין לאשתי שלא קרתה שם) ולחזור דרך ניו יורק (עוד שלושה ימים)."

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד