חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הדור הבא של הטלפונים הסלולריים: מוטורולה משיקה בישראל את מכשיר ה- RAZR2 V9m

מוטורולה טלפונים סלולריים השיקה היום בישראל ברשת פלאפון תקשורת את מכשיר ה-MOTORAZR2 V9m החדש והמתקדם. את השקת המכשיר ילווה קמפיין רחב היקף תחת הסיסמא "SHARPEST STYLE EVER".

 

טלפון הדור הבא המושק, משלב מראה מטאלי עם עוצמת טכנולוגיות הדור השלישי. המכשיר מתאפיין ביכולות מולטימדיה המתקדמות ביותר, בכללן נגן מוזיקה דיגיטלית, קישוריות מהירה USB 2.0,  טכנולוגיית Bluetooth אלחוטית סטריאופונית ולחצני מגע  דינאמיים.

 

"מכשיר ה-RAZR2 V9m בעל המראה הזורם והחלק מהווה התפתחות של משפחת טלפוני ה- RAZRויציע לצרכנים בישראל את חוויית התקשורת האלחוטית האולטימטיבית", אמר הרצל ארביב, מנהל מוטורולה טלפונים סלולריים.

 

ה- RAZR2 V9m מתאפיין גם ביכולות אודיו ווידיאו סטרימינג בזמן אמת, GPS תלת מימדי לניווט אשר פותח על ידי פלאפון תקשורת ויושק לראשונה, מצלמת 2.0 מגה-פיקסל עם זום דיגיטלי X4 וכן אופציה לכרטיס זיכרון עד 2GB  לשמירת שירים, תמונות  ווידיאו.

  

מכשיר ה-MOTORAZR2 V9m  צפוי להיות זמין לצרכנים החל מה-2 במרץ במחיר של 89.90 ₪. למדברים ב-99 שקל בחשבונית יושק המכשיר במחיר של 49.90 שקל לאחר זיכוי בזמן אויר.  

השקת המכשיר תלווה בקמפיין רחב, הצפוי להופיע החל מ-29 לפברואר בכל ערוצי הטלוויזיה - ערוץ 2, 10, 9, 24, בעיתונות יומית ובמגזינים, באינטרנט ובשלטי תלת-מימד.

 

ימים ספורים לפני עליית הקמפיין, יעלו טיזרים בני 5 שניות בלבד בטלוויזיה, המדגישים את הספרה "2" בחיתוך מיוחד כחלק מסימן ההיכר לסדרה החדשה.

 

יובל פרידן, מנהל השיווק במוטורולה טלפונים סלולריים מוסר: "לאור ההצלחה יוצאת הדופן של סדרת ה- RAZR הראשונה בישראל ובעולם, החלטנו להשקיע סכום נכבד בהשקת סדרת ה- RAZR2 החדשה ולהדגיש את הערכים העיקריים הנלווים למוצר מיוחד זה הכוללים: סטייל חסר פשרות וחדות עיצובית ותפעולית" אומר פרידן.

 

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל-Ogilvy.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד