חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הגרסא החדשה של פתרון הדיוור Net.mailer הותאמה לחוק השיווק הישיר החדש

חברת Netprotek המפתחת פתרונות עסקיים מקוונים, שחררה גרסא חדשה של שירות ה- Net.mailer לשליחת דיוורים מקוונים ביעילות גבוהה. הגרסא החדשה מאפשרת שימוש אוטומטי לחלוטין במערכת, החל משלב הרישום ועד לשליחת הדיוור ואיסוף הנתונים. מדובר בגרסא הראשונה המותאמת לחוק הדיוור הישיר שעבר בקריאה שלישית בכנסת לפני שבועיים, ועומד להיכנס לתוקף בעוד כחצי שנה. על פי החוק החדש חל איסור על שליחת דבר פרסום בדואר האלקטרוני ובאמצעים אחרים ללא אישור מראש מצד הלקוח.

 

בנטפרוטק בחרו לא להמתין לכניסת החוק לתוקף ולשלב עדכונים הנוגעים לחוק החדש כבר בגרסא החדשה. השינויים כוללים מנגנון לביקורת על חשיפת פרטי השולח, מערכת רישום לקוחות חדשים משופרת המבטיחה את אישור הלקוח, תקנון שליחה קשיח יותר, והבהרות למשווק לאורך כל שלבי השליחה והרישום.

 

העדכונים הנוגעים לחוק החדש מצטרפים לשורה של שדרוגים נוספים לגרסא החדשה, כגון מערכת רישום אוטומטית לחלוטין, מאגר תבניות מעוצבות לשימוש חופשי, ודוחות סטטיסטיים נוספים. עדכונים שעיקרם לאפשר גם למשתמשים בעלי ידע מינימלי במערכות מחשוב להשתמש ביכולות השיווק החזקות של הדיוור האלקטרוני.  למרות הותק היחסי שלו בעולם האינטרנט, הדיוור האלקטרוני הוא עדיין אחד מאפיקי השיווק היעילים ביותר, המשיג תוצאות גבוהות.

 

"החוק  החדש יחזק את אפיק השיווק בדואר אלקטרוני", קובע מנחם יעקובוביץ’, מנכ"ל נטפרוטק."בזכות החוק, כמויות דואר הזבל יקטנו, ולמשווקים באמצעות הדואר האלקטרוני על פי חוק יישאר יותר מקום בתיבות הדואר של הלקוחות. מחקרים רבים מראים שאנשים מקבלים בברכה דואר אלקטרוני שיווקי הממוען על פי תחומי העניין אישיים, וכי דואר מסוג זה מביא לתוצאות מעולות עבור המשווק".

 

בסקר שנערך לאחרונה על ידי חברת מרקל, לבחינה של יחס הלקוחות לדואר אלקטרוני, חצי מהמשיבים  ציינו כי "אינם יכולים לחיות" ללא תיבת הדואר האלקטרוני שלהם, ו- 88% ציינו כי הם בודקים דואר אלקטרוני לפחות פעם בשבוע.  הסקר גילה כי לקוחות מגיבים בצורה טובה ביותר להודעות עדכון בנוגע לעסקאות או חשבונות בארגון. 41% מהמשיבים הצביעו על אישורי עסקה כסוג ההודעה שהכי כדאי להם לקרוא, ולאחריה עדכונים וחשבוניות (18%). אנשי שיווק יכולים לנצל הודעות מסוג זה כדי לקדם שירותים ומוצרים נוספים, בעיקר לאור העובדה ש- 53% מהלקוחות מוכנים לקבל הצעות נלוות להודעות אם הן רלוונטיות להם, ו- 12% מוכנים לקבל כל הצעה.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד