טכנולוגיה חדשה שפותחה באתר "האפ" תאפשר למפיקים ומארגני אירועים לפרסם ולעדכן מיידית כל אירוע ברשת
הדור הבא והמעודכן ביותר, אשר לא נופל ברמתו מאתרי האירועים הבינלאומיים- כבר כאן ב"האפ"- www.hap.co.il. החל מימים אלה, HAP הוסיף צעד טכנולוגי חדש וייחודי – פרי פיתוח של יזמי "האפ", נמרוד רייזנר ומשה קרמר, שנעשה בכדי לייעל ולהקל על קהל מפיקי ומפיצי האירועים בתהליך ההפצה והפרסום של אירועים חדשים ועדכון פרטים קיימים.
היתרון למפיקים ומארגני אירועים הרוצים להעלות מידע על מופעם ברשת הוא עצום: מעתה, יהיה ניתן באמצעות מערכת פשוטה לתפעול להעלות ולעדכן כל אירוע באתר בצורה נוחה, בטוחה ופשוטה ובאופן כמעט מיידי. בעזרת שם משתמש וסיסמה אישיים, יוכלו המפיקים להפעיל את המערכת ובכך לשלוט בהצגת האירועים שלהם בזמן אמת.
בעתיד, גם יוכלו מדיות נוספות להשתמש במידע המעודכן באתר האפ כמקור מידע אמין (שחוסך שעות הקלדה רבות).
קניית הכרטיסים ופרסום האירועים ברשת דרך "האפ" הנה כדאית ביותר: "אנו לא מחייבים את הצרכנים בעמלה, וגובים עמלות מופחתות ממפיקי ומארגני האירועים. בהדרגה, גם המפיקים הגדולים מבינים שזהו הדור החדש, החכם והמהפכני, של צריכת התרבות דרך האינטרנט", מספר רייזנר, יזם ומנכ"ל "האפ".
מיזם "האפ "www.hap.co.il, שעלה לאוויר לפני חמישה חודשים וכבר מחזיק ב-150,000 גולשים ו-7,000 כניסות ליום, מציע מהפכה בתרבות הגלישה ובחוויית צריכת התרבות והפנאי ברשת. האתר, העובד על טכנולוגיות "חכמות" ועל מגוון שיטות פילוח ועדכון מידע, "יודע" לעדכן את הגולש (ללא צורך בפעולה יזומה של הגולש) באירועי תרבות מתחומים הקרובים ללבו באופן ספציפי, מאפשר לגולשים לפרסם אירועים חדשים וכמובן מתעדכן לגבי כל אירוע תרבות, מהפגנה לתחרות אתלטיקה, מפתיחת תערוכה חדשה בגלריה מסוימת לטיולים משפחתיים מומלצים בסוף השבוע הקרוב.
"בנוסף פיתחנו את האפשרות למכור מוצרים נלווים לכרטיסים כגון: דיסקים של מופע המוזיקה אליו הגולש בחר לרכוש כרטיס, חולצה של תחרות הספורט הקרובה, ועוד. בימים אלה, נוספה באתר גם האפשרות לראות קליפים מהמופע שהגולש מתעניין בו, בשיתוף עם MTV ישראל", מוסיף רייזנר.
מעבר למהפכה עבור הצרכן ועבור המפיק, שדרך האפ ישלם הרבה פחות עמלות למכירת כרטיסי המופעים, ב"האפ" ישנה גם רשת חברתית של גולשים המתעדכנים באירועים, כותבים רשמים והמלצות עליהם ומעדכנים את קהילת הגולשים באירועים נוספים. בנוסף, לכל גולש ישנה אפשרות לנהל יומן אישי, לקבל הודעות תזכורת במייל, ב-SMS או באתר עצמו, לזכות בכרטיסים חינם וליהנות ממבצעים ייחודיים לאתר האפ. מערכת הטיוב האוטומטי לעדכון אירועים, מאפשרת בקלות לתקן טעויות ולהסתנכרן בשינויים של מועדי המופעים, למשל, כמעט ללא מעורבות ידנית.
כתבות נוספות
-
27/12/2021 17:00
-
8/07/2021חברת "קרדיט קלין", לשיפור דירוג האשראי, תעלה עם פרסומת בהשתתפות הפרזנטור החדש גדי סוקניק בטלוויזיה בפרק הפתיחה של "האח הגדול" ובגמר היורו
קרא עוד -
22/06/2021מהפכה בתחום התמלול והכתוביות בתעשיית המדיה: איטייפ מקבוצת מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם טרנס טייטלס ויספקו שירותים טכנולוגיים מתקדמים בתחום התמלול לכתוביות עבור קהילת יוצרי התוכן בתעשיית המדיה בישראל
קרא עוד -
21/05/2021בימים אלה מתקיימים דיונים על שינויים בפעילות חטיבת מכאן במטרה לשדרג ולייעל את השירות לציבור. קרא עוד
-
17/02/2021לחיצה על הכפתור מובילה לשקופית שמעודדת את הצופים ללכת להתחסן - "תשאירו את הדרמות לסלקום tv ולכו להתחסן!"
קרא עוד -
11/01/2021ViacomCBS והתאגיד SmartStudy, שיצר את בייבי שארק, פועלים יחד ליצירת סדרת אנימציה חדשה אשר תהיה מבוססת על המותג קרא עוד
-
24/09/2020לדברי מיכל נוף, עורכת המוסף: "מבדיקות שערכנו מצאנו דרישה הולכת וגוברת מצד הציבור הישראלי לתחום הארכיטקטורה ועיצוב הפנים" קרא עוד
-
20/08/2020הקמפיין הינו שיאו של מהלך מתמשך ורב שנים של תנועת "הצבא העולמי נגד התעללות בילדים" קרא עוד
-
20/08/2020בשתי העונות הקודמות יצא השף ברק יחזקאלי למסע בעקבות ההצלחה של השפים הישראלים והמטבח הישראלי בעולם קרא עוד
-
26/05/2020הספר המעוצב בקפידה יישלח במייל, יומיים לפני החג, לכל 3,700 עובדות ועובדי הקבוצה קרא עוד