חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"אגאדיר" משיקה אתר חוויתי מתקדם בהשקעה של 400 אלף ₪

בצל קריסת רשת בורגר-ראנץ', ועל רקע הקמת מספר בלתי מבוטל של רשתות המבורגרים חדשות, רשת מסעדות ההמבורגרים "אגאדיר" תשיק היום (ב') אתר וידאו תדמיתי ומכירתי חדשני, בעלות של כ- 400 אלף ש"ח, המציג שלל ידוענים וכוכבי תרבות מקומיים בולסים המבורגרים בסרטונים ארוכים ללא עריכה בסגנונו של האמן והבמאי אנדי וורהול, ויכלול בין היתר גם שירות משלוחים און-ליין.

 

עמוד הבית של האתר החדש יציג בעמוד אחד, עשרים סרטוני וידאו "תיעודיים" בני כ- 10 עד 20 דקות כ"א, אשר מצולמים ב- One Shot (צילום רציף ללא עריכה) ובמסגרתם כאמור מוצגים ידוענים רבים אוכלים המבורגרים לאורך כל הסרטון.

 

בין הידוענים המככבים באתר ניתן למצוא דמויות בולטות ו- "פחות מסחריות", דוגמת השחקנים ליאור אשכנזי, ניר (נירו) לוי ועמי סמולרצ'יק, כמו גם הזמרת לואיזה קהאן (סולנית להקת טרי פויזן) ואושיות תרבות תל-אביביות דוגמת בעל המועדונים דוד טור.

 

על הקמת האתר אחראית חברת המיתוג והפרסום מוגרבי & ארנלדס, אשר תשיק את האתר בימים הקרובים בקמפיין פרסומי בהיקף של כ- 300 אלף ₪, באינטרנט, בעיתונות וע"ג שלטי חוצות.

כמו כן, מחר (יום ג') תקיים הרשת אירוע השקה רשמי ורב משתתפים, בהשתתפות ידוענים רבים ונציגים בולטים מ- "הברנז'ה".

 

מחברת המיתוג נמסר כי: "האתר החדש מהווה נדבך משמעותי בבניית השפה המיתוגית החדשה של הרשת ומציג חוויות משתמש שונה וחלוצה, הן ברמה העיצוב והקונספט והן ברמה הטכנולוגית".

 

לינק לאתר החדש:   www.agadir.co.il

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד