רולטיים קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק מותג היוקרה HAUTLENCE לישראל
שעוני מותג היוקרה HAUTLENCE מגיעים לישראל. HAUTLENCE הינו אחד ממותגי היוקרה הבודדים שלו מנגנון פטנט שפותח בשנים האחרונות. חברת רולטיים קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג בישראל והשעונים ישווקו ברשת חנויות אימפרס – חנויות הרשת של רולטיים.
החדרת הקולקציה בארץ בעלות משוערת של 300 אלף ₪.
מותג היוקרה HAUTLENCE הוקם בשנת 2004 והינו אחד ממותגי השעונים הנחשבים בשנים האחרונות בשל ייחודו. מעבר לייצור פטנט המנגנון, אחד הרעיונות השיווקים העומדים מאחור המותג הינו הלוגו המסמל אינסופיות ונראה כמו הספרה 8. כל הקולקציה יוצאת אחת לשנה עם 8 דגמים ולהם מהדורה מוגבלת של 88 שעונים בלבד.
שם החברה הוא היפוך אותיות של עיר השענות המסורתית – NEUCHATEL, המהווה מרכז שעונים עולמי ורבים ממותגי השעונים מיוצרים בעיר זו. חברת HAUTLENCE הוקמה על ידי שענים שהיו מועסקים בעבר לבתי ייצור לשעונים מסורתיים וקלאסיים בעיר.
בשנת 2007 HAUTLENCE מקימה בית מלאכה עצמאי ובמקביל מוציאה את הקולקציה השנייה.
אלעד לוי, מנכ"ל רשת חנויות אימפרס: " HAUTLENCE הינו מותג צעיר הקיים רק מספר שנים, אך בשנים אלו הצליח לתפוס לעצמו מקום של כבוד בקרב קהל מוקיר ואנין טעם. כפי שהמותג מוביל בחו"ל, אין לי ספק כי כך גם השקתו תצליח בישראל. קהל הלקוחות הישראלי הינו קהל היודע להעריך יופי, חדשנות, אמינות ונוחות ו-HAUTLENCE מעוצב ברוח זו ומביא עימו ערכים של יוקרה, טיב ומעוף. אני גאה להביא לישראל את המותג היוקרתי הזה להנאת הצרכן הישראלי וכך לתת מענה ללקוחות הרשת אשר מוגדרים כ"אניני טעם".
השעונים הינם מרובעים, עיצובם רך ואגרסיבי, אלגנטי ומקורי, עתידני ופרובוקטיבי. בעיצוב הייחודי ניתן להבחין במיזוג בין אומנות וטכנולוגיה מתקדמת. כל השעונים מיוצרים בעבודת יד והשען אשר הרכיב את השעון, הוא החתום על תעודת האחריות.
החומרים בהם עושה הקולקציה שימוש הם טיטניום, זהב לבן, זהב אדון, רצועות עור קרוקו וגומי איכותיות. בשעונים מורכב מנגנון אותו ייצרה החברה בעצמה והוא נקרא HL. המנגנונים הינם מכאניים. השעונים עמידים במים עד 50 מ'.
טווח המחירים נע בין 60,000-80,000 $.
בינואר 2009 תשיק לראשונה החברה קולקצייה ובה שעונים עגולים.
שעוני HAUTLENCE מיובאים לארץ באמצעות רולטיים. ניתן להשיג את השעונים בחנויות המובחרות וברשת חנויות אימפרס.
כתבות נוספות
-
27/12/2021 17:00
-
8/07/2021חברת "קרדיט קלין", לשיפור דירוג האשראי, תעלה עם פרסומת בהשתתפות הפרזנטור החדש גדי סוקניק בטלוויזיה בפרק הפתיחה של "האח הגדול" ובגמר היורו
קרא עוד -
22/06/2021מהפכה בתחום התמלול והכתוביות בתעשיית המדיה: איטייפ מקבוצת מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם טרנס טייטלס ויספקו שירותים טכנולוגיים מתקדמים בתחום התמלול לכתוביות עבור קהילת יוצרי התוכן בתעשיית המדיה בישראל
קרא עוד -
21/05/2021בימים אלה מתקיימים דיונים על שינויים בפעילות חטיבת מכאן במטרה לשדרג ולייעל את השירות לציבור. קרא עוד
-
17/02/2021לחיצה על הכפתור מובילה לשקופית שמעודדת את הצופים ללכת להתחסן - "תשאירו את הדרמות לסלקום tv ולכו להתחסן!"
קרא עוד -
11/01/2021ViacomCBS והתאגיד SmartStudy, שיצר את בייבי שארק, פועלים יחד ליצירת סדרת אנימציה חדשה אשר תהיה מבוססת על המותג קרא עוד
-
24/09/2020לדברי מיכל נוף, עורכת המוסף: "מבדיקות שערכנו מצאנו דרישה הולכת וגוברת מצד הציבור הישראלי לתחום הארכיטקטורה ועיצוב הפנים" קרא עוד
-
20/08/2020הקמפיין הינו שיאו של מהלך מתמשך ורב שנים של תנועת "הצבא העולמי נגד התעללות בילדים" קרא עוד
-
20/08/2020בשתי העונות הקודמות יצא השף ברק יחזקאלי למסע בעקבות ההצלחה של השפים הישראלים והמטבח הישראלי בעולם קרא עוד
-
26/05/2020הספר המעוצב בקפידה יישלח במייל, יומיים לפני החג, לכל 3,700 עובדות ועובדי הקבוצה קרא עוד