חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

Winwin בהשקה מחודשת בהשקעה של מיליוני שקלים

אתר  הלוחות WinWin (www.winwin.co.il), מבית ynet וידיעות אחרונות מציג בימים אלו את גרסת "הדור הבא" של הלוחות המקוונים, המקפלת בתוכה חוויה צרכנית עשירה ומלאה בכלים המסייעים לגולש לנהל את פעילותו בתחום לוחות האינטרנט באופן יעיל ואפקטיבי. בהשקת האתר החדש הושקעו מיליוני שקלים.

 

הגולשים באתר יוזמנו להנות מממשק משתמש חדש ועדכני ומנוע חיפוש נוח ומתקדם המאפשר למצוא, לשמור ולהתעדכן בהיצע המוצרים והשירותים המוצעים בלוחות השונים באתר, דוגמת דירות, רכב, יד שניה, דרושים, בעלי חיים ועוד.  

 

כמו כן, יאפשר הממשק החדש גם ניהול נוח וחכם של המידע, כולל מחיקת מודעות שאינן רלוונטיות עבור הגולש מתצוגת תוצאות החיפוש, כתיבת הערה על גבי המודעה עצמה, שמירת מודעות, וניהול כל הפעילות בלוח באזור אישי הכולל את כל העדפות הגולש. תוצאות החיפוש יוצגו הן כגלריית תמונות והן כטבלת לוח נוחה לניווט.

 

יתרון מרכזי בהשקה המחודשת, מוסרים ב-WinWin, הינו הסינרגיה עם תכני ynet, והעשרת מדורי הלוח במידע השוואתי, בעזרים ובמדריכים כדוגמת מבחני דרכים, סקירות מוצרים, תוצאות בדיקות רכב, מיקום הדירות ע"ג המפה, תמונות הבניינים (מתוך אתר המפות Ymap) ועוד.

 

ירון אחר, סמנכ"ל ynet המופקד על ניהול האתר, ציין כי האתר בנוי כך שבמרכזו סיפוק הצורך הבסיסי של הגולש – למצוא, אך על בסיס זה נוספו אינספור פריטים ההופכים את הפעילות בלוח מקוון לחוויה צרכנית עשירה בכלים ובמידע שיש לצפות ממוצר מקוון לספק אותם. "המעורבות ההולכת וגדלה של הגולשים ב'תפעול' וב'הזנת' האתרים מחייבת אותנו לספק להם כלים לניהול מידע ולהשוואה צרכנית שהיום נראים להם כמעט טריויאליים, ולצד זאת גם לאפשר להם לבחור איך ובאילו תנאים הם רוצים לעשות שימוש בכלים האלה. כך האתר מספק חווית גלישה שחיה בשלום עם התועלת הבסיסית של משתמשי הלוחות".

 

ב-Winwin מסרו כי האתר יציע שירותים ייחודיים כגון:

 

חיפוש דירות על גבי מפה , באמצעות פאנל מיוחד שיאפשר לסמן מלבן התוחם את האזור הרצוי. חיפוש חנייה להשכרה באזורים צפופי חנייה ברחבי הארץ (בעיקר בתחומי גוש-דן).

 

ראיון וידאו און-ליין המאפשר למעסיק להתרשם קצרות מן המועמד עוד בטרם הראיון המלא.

 

"מדד winwin": מדור חדש המרכז מגמות ונתונים השוואתיים בכל אחת מהזירות: מהו הרכב הנמכר ביותר, באיזה אזור דירות יקרות יותר, איזה מגדר מבוקש יותר כשותף לדירה, מהו זן הכלבים היקר ביותר, מיהו בעל המקצוע המבוקש ביותר, איזה מוצר "נחטף" הכי מהר מהלוח, מהי המשרה המבוקשת ועוד.

 
בנוסף, יוכלו מחפשי הרכב מבין הגולשים לסמן מספר יצרנים ומספר דגמים במקביל במקום לבצע חיפוש חדש לכל דגם, וכן יוכלו למקד את החיפוש לתוצאות הרלוונטיות ביותר עבורם באמצעות בחירה מדוייקת של תכונות הרכב הרצוי (בעלות קודמת, מספר קילומטרים שעבר, תוספות, צבע הרכב, ועוד).

 

על עיצוב האתר עבדו עם חברת "מנטיס" ואת פיתוחו ביצעה חברת Ewave.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד