הפרוייקט "40 שבועות" נבחר להשתתף בתחרות C21Media's International Format Awards
הפרוייקט הדיגיטאלי של חברת התוכן הישראלית מג'יקס (Magyx) "40 שבועות" נבחר להשתתף כמתמודד בתחרות הבינלאומית היוקרתית לפורמטים C21Media's International Format Awards בשיתוף ארגון הפורמאטים הבינלאומי FRAPA.
הסדרה הסלולרית "40 שבועות" אשר הועלתה לצפייה בשלושת חברות הסלולר ובפורטל YNET , עוקבת אחר התפתחות העובר מרגע היווצרו ועד ללידה במשך 40 שבועות. חברת מג'יקס רכשה את הזכויות הבלעדיות על חומרי התלת מימד של הסרט הצרפתי "Life Before Life" שהופק בהשקעה חסרת תקדים של 2.5 מיליון אירו. החברה התאימה את החומרים לאינטרנט ולסלולר בפורמט של מדריך שימושי להריון ולידה אשר זכה לפופולאריות רבה בישראל עם מאות אלפי צפיות בארבעה חודשים.
תחרות הפורמטים הבינלאומית C21Media's International Format Awards נערכת על ידי C21 Media, ההוצאה לאור הבינלאומית המובילה בתחום עסקי הבידור ובשיתוף עם ארגון הפורמטים הבינלאומי FRAPA. קולגות בכל העולם מתחום עסקי הבידור בוחרים בפורמטים המנצחים ב- 17 קטגוריות שונות. טקס קבלת הפרסים ייערך במסגרת שוק הטלוויזיה הבינלאומי MIPCOM בקאן, צרפת בתשיעי לאוקטובר. בקטגוריית Future Media חברת מג'יקס הישראלית מתמודדת מול חברה אחת, חברת הפורמטים הגדולה בעולם ENDEMOL.
לדברי ניב עדי, מנכ"ל חברת מג'יקס "הפורמטים המתמודדים בקטגוריית Future Media בה משתתף "40 שבועות" משקפים את הדרך החדשנית בה הם מתאימים למדיות שונות בצורה מקורית מתוחכמת ויצירתית ולמעשה מהווים את "הלפיד שלפני המחנה" עבור כל התעשייה. בחירתו של פרוייקט "40 שבועות" כמועמד בתחרות היוקרתית מוכיחה את ייחודו. משמעות ההתמודדות והניצחון הפוטנציאלי היא ההכרה הבינלאומית בפורמט "40 שבועות" עצמו והאפשרות להגיע למפיצים ולקהלים נוספים רבים."
מג'יקס מתמחה בפיתוח, הפקה והפצה של תכנים חוצי מדיה. היתרון המשמעותי שלה על פני המתחרים בשוק הוא בכך שהיא מגייסת תוכן שיווקי וחסויות ישירות ממפרסמים, זאת על ידי הידוק הקשרים בין מחלקת השיווק של החברה עם משרדי הפרסום והאינטראקטיב. כמו כן, מג'יקס מנהלת קשרים עסקיים ענפים עם גופי מדיה ותקשורת מהגדולים בעולם, ובתוך כך מנהלת גם את זכויות השידור למאות שעות שידור ותוכניות ייחודיות אותם היא מגייסת ומפיצה בעשרות מדינות בעולם, בקטגוריות כגון דרמה, דוקומנטרי, לייף-סטייל ועוד. בין לקוחותיה בישראל: הוט VOD, YES, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, שירותי בריאות כללית, YNET, אורנג', סלקום, פלאפון ועוד.
כתבות נוספות
-
27/12/2021 17:00
-
8/07/2021חברת "קרדיט קלין", לשיפור דירוג האשראי, תעלה עם פרסומת בהשתתפות הפרזנטור החדש גדי סוקניק בטלוויזיה בפרק הפתיחה של "האח הגדול" ובגמר היורו
קרא עוד -
22/06/2021מהפכה בתחום התמלול והכתוביות בתעשיית המדיה: איטייפ מקבוצת מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם טרנס טייטלס ויספקו שירותים טכנולוגיים מתקדמים בתחום התמלול לכתוביות עבור קהילת יוצרי התוכן בתעשיית המדיה בישראל
קרא עוד -
21/05/2021בימים אלה מתקיימים דיונים על שינויים בפעילות חטיבת מכאן במטרה לשדרג ולייעל את השירות לציבור. קרא עוד
-
17/02/2021לחיצה על הכפתור מובילה לשקופית שמעודדת את הצופים ללכת להתחסן - "תשאירו את הדרמות לסלקום tv ולכו להתחסן!"
קרא עוד -
11/01/2021ViacomCBS והתאגיד SmartStudy, שיצר את בייבי שארק, פועלים יחד ליצירת סדרת אנימציה חדשה אשר תהיה מבוססת על המותג קרא עוד
-
24/09/2020לדברי מיכל נוף, עורכת המוסף: "מבדיקות שערכנו מצאנו דרישה הולכת וגוברת מצד הציבור הישראלי לתחום הארכיטקטורה ועיצוב הפנים" קרא עוד
-
20/08/2020הקמפיין הינו שיאו של מהלך מתמשך ורב שנים של תנועת "הצבא העולמי נגד התעללות בילדים" קרא עוד
-
20/08/2020בשתי העונות הקודמות יצא השף ברק יחזקאלי למסע בעקבות ההצלחה של השפים הישראלים והמטבח הישראלי בעולם קרא עוד
-
26/05/2020הספר המעוצב בקפידה יישלח במייל, יומיים לפני החג, לכל 3,700 עובדות ועובדי הקבוצה קרא עוד