חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מנכ"ל ערוץ 9 חזר מהתחרות לפרסום רוסי: "האירוע מייצג את עליית ההתעניינות של פרסומאים במגזר"

לאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, אשר  כיהן בחבר השופטים אשר שפט בתחרות הפרסומות הבינלאומיות בשפה הרוסית שנערכה שבוע שעבר בניו-יורק חוזר לארץ ומפרגן לפרסום הישראלי.

 

בלחמן: "האירוע מייצג את עליית ההתעניינות של פרסומאים מכל העולם במגזר הרוסי, ואני גאה במיוחד שחברות פרסום ישראליות זכו במקומות ראשונים ב-4 קטגוריות חשובות. "

 

הארוע נערך בהשתתפות נציגי משרדי פרסום שהשתתפו בתחרות. ולווה בתכנית אמנותית בהשתתפותם של כוכבי AMERICAN IDOL. לחבר השופטים הבינלאומי בניהולו של מייקל לי, מנכ"ל איגוד הפרסומאים הבינלאומי, הוצגו 120 תשדירים פרסומיים מ-6 מדינות: ארה"ב, רוסיה, ישראל, אוקראינה, קנדה וגרמניה. 

 

בקטגוריית "מדיה" זכה משרד פרסום "פובליסיס סקטור" עם קמפיין לחברת "בזק". בקטגוריית "שירותי רפואה וביטוח" זכה משרד פרסום "טריו" עם קמפיין לחברת "קופ"ח לאומית". משרד פרסום "מקאן קאלטשר" זכה ב-2 קטגוריות: קטגוריית "מוצרי יוקרה" – קמפיין לחב' CRAZY LINE ובקטגוריית "סרט אנימציה הטוב ביותר" – קמפיין לחב' "יקבי ברקן".

 

צילום: סיון פארג'

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד