חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רשת פרופורציה מציבה בקדמת הבמה את ה"קוד האסתטי"

רשת מרפאות פרופורציה, הוותיקה והמובילה בארץ בתחום הרפואה הפלסטית והאסתטית, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש המציג "קוד אסתטי" עבור לקוחותיה. בין סעיפי הקוד האסתטי נמצאים סעיפים כגון מחויבות לשקיפות ואמינות, מחויבות לשיוויון, ומחויבות למחיר הוגן.


תחת הסלוגן 'מובילים את מהפכת הטיפולים האסתטיים בישראל', תשיק הרשת את הקמפיין השנתי באמצעות משרד הפרסום ארועטי ברמן GPS בהשקעה כוללת של כ-2 מליון שקלים, בעיתונות המודפסת, שלטי חוצות, רדיו ואינטרנט.

בתיה מאור, סמנכ"ל השיווק של רשת מרפאות פרופורציה: "תחום הרפואה והאסתטיקה הפך בשנים האחרונות לנפוץ ומבוקש בין השאר בעקבות חשיפת התחום והנגשה כספית  תודות לסבסוד קופות החלים. אנו מאמינים שלתחום חייב להיות קוד התנהלות מקצועי, רפואי, ושרותי אנו קוראים לכל העוסקים בתחום להתאגד תחת אמנת שרות וסטנדרטים גבוהים לטובת המטופלים. לשם כך בחרנו לתקשר את אותם עקרונות שמנחים אותנו כבר עשרות שנים, עם לקוחותינו"
.
קרדיטים למשרד הפרסום:
מנהל קריאייטיב: אור לבני, ארט: קרן עמורבן, קופי: מור בוזגלו, מנהל אסטרטגיה : עודד שוקי-גל,
הפקה: סמדר לזרוביץ', ניהול לקוח: ליטל קדמי
צילום: אסנת רום


 

עבור לתוכן העמוד