חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

נגה ארז תככב בקמפיין חדש לפרויקט נדל"ן של חברת אזורים וחברת מגדל ביטוח

נגה ארז. צילום תום סיימון (הגדל)
נגה ארז. צילום תום סיימון

נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדל"ן החדש  EXCHANGE של חברת אזורים וחברת "מגדל ביטוח" , בשער המערבי של רמת גן , במתחם הבורסה החדש.


ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא  לקמפיין  עם שם הפרויקט . EXCHANGE .

את הקמפיין, בהיקף של 2.5 מיליון שקלים, מוביל משרד הפרסום   BRAVE, בראשות אריאל ברנסון. הקמפיין עולה לאוויר בימים הקרובים ויכלול חשיפה נרחבת על קירות , גשרים ושלטי חוצות, קמפיין טלוויזיה , אונליין ובעיתונות הכלכלית. 


מטרתו של הקמפיין להשיק את פרויקט הדגל של מתחם הבורסה החדש בעיר רמת גן  - EXCHANGE RAMAT GAN , אותו מקימות חברת הנדל"ן "אזורים" שמקימה את מגדל המגורים וחברת "מגדל ביטוח" שמקימה את מגדל המשרדים והמסחר . הפרויקט שכולל שימושים מעורבים בתכנון משרד האדריכלים יסקי - מור – סיוון, יכלול שני מגדלי יוקרה. מגדל המגורים בן  60 קומות שיכלול 355 דירות של 3-4 חדרים ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוזים בקומות הגבוהות  ומגדל המשרדים בן כ – 45 קומות , שיכלול כ – 60,000 מ"ר משרדים,  ו כ 3000 מ"ר שטחי מסחר.  גובה המגדלים כ 220 מטר.

נגה ארז מצליחה לבסס את מעמדה כאמנית מסקרנת וחדשנית שחייבים לעקוב אחריה. ויעידו על כך אינספור הביקורות  במגזיני המוסיקה  החשובים בעולם. בקרוב ייצא אלבומה החדש והמצופה בהפצה בינלאומית רחבה. 


עבור לתוכן העמוד