חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שנה שלישית ברציפות - נטע אלחמיסטר נבחרה כפרזנטורית רשת אירוקה

במסגרת ההסכם, תוביל אלחמיסטר במהלך השנה קמפיינים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.

נטע אלחמיסטר לאירוקה. צילום: גיל חיון (הגדל)
נטע אלחמיסטר לאירוקה. צילום: גיל חיון

 

הדוגמנית, אשת העסקים והיזמית נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית כפרזנטורית של ERROCA  המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה.   

  

צילומי קמפיין הקולקציה החדשה ל2021 יערכו במלון הבוטיק פוליהאוס בתל אביב מבית מלונות בראון ויעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שח, במהלך חודש אפריל, להשקת קולקיות אביב קיץ 2021.

 

לדברי לי אפיק,  מנכ"ל רשת ERROCA: "שיתוף הפעולה עם נטע מוכיח את עצמו מהיום הראשון. היא ממשיכה להיות רלוונטית ולייצר באזז ועניין בכל קמפיין. היא מזמן הפכה להיות חלק ממשפחת אירוקה ואנחנו שמחים ונרגשים להמשיך לעבודה איתה זו השנה השלישית."

 

נטע אלחמיסטר אשת עסקים ודוגמנית, בת ה – 26 התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, המונה כ 1.7 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט ((bananhot אשר נמכרים בהצלחה רבה בכל העולם.  

אלחמיסטר כיכבה על שערי מגזינים בארץ ובעולם, הצטלמה בתפקיד ראשי לקליפ של הזמר הבינלאומי המוביל MALUM  ומשחקת בסדרה "סברי מרנן".   

 


עבור לתוכן העמוד