חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

איך להיות הביתן הכי מושך בתערוכה? ומה יגדיל לבסוף את מכירות החברה המציגה?

חברות רבות המשתתפות בתערוכות מקצועיות, אינן יודעות כיצד להפוך את ביתן התצוגה שלהן למוצלח, כזה שימשוך קהל דווקא לביתן שלהן ולא לשכנים, ויסייע לייצר פעילות המשך של אנשי השיווק והמכירות עם סיום התערוכה.

 

להלן מספר טיפים חשובים שיהפכו תצוגה בתערוכה להצלחה:

 

·         מומלץ לשלוח מראש הזמנות ללקוחות ולמבקרים פוטנציאלים, לבקר בביתן החברה בתערוכה

·         ניתן לעודד רישום המבקרים בביתן על ידי תמריץ של מתן שי לנרשמים

·         השקת מוצר חדש במהלך התערוכה, תייצר באזז סביב הביתן

·         לקיים מסיבת עיתונאים במסגרת התערוכה ולדאוג ליחסי ציבור ולחשיפה תקשורתית מקסימאלית

·         לקיים אירוע/פרזנטציה של החברה במהלך התערוכה באולם סמוך לשטח התצוגה

·         ייזום פעילות אקטיבית בביתן עם קהל המבקרים

·         להציע למבקרים "טעימות" והתנסות חווייתית של המוצרים או השירותים המוצגים  בביתן

·         הגרלות, חלוקת פרסים ושי פרסומי ממותג למבקרים בביתן

·         מתן כיבוד קל במהלך הביקור בביתן ישהה את המבקרים ויאפשר small talk לאנשי השיווק

·         חלוקת שובר חניה חינם ללקוחות המבקרים בביתן

ככלל יצירת פעילות בביתן מרמזת על התרחשות ומושכת אליו את המבקרים בתערוכה תוך שימוש ביצר הסקרנות הטבעי של כל אדם. כולם למעשה רוצים לקחת חלק בהתרחשות מעניינת יותר בתערוכה.

 

*הכותבת הינה מנהלת פיתוח עסקי בארטרא ואחראית על יריד התיירות IMTM המתקיים מזה 16 שנים

מאמרים נוספים בנושא

  • רגשו אותי! ברוכים הבאים לעידן השיווק החוויתי
    קד"מ ואירועים
    12/03/2020
    הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.

    קרא עוד
  • עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן
    קד"מ ואירועים
    7/07/2016
    אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ. קרא עוד
  • פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה
    קד"מ ואירועים
    26/02/2015
    חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. קרא עוד
  • חג האהבה כמנוף שיווקי
    קד"מ ואירועים
    13/02/2014
    אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת. קרא עוד
  • גימיקים בשיווק ושדרוגם
    קד"מ ואירועים
    10/10/2013
    לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    3/10/2013
    הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים. קרא עוד
  • פרסום עונתי – יש חיה כזאת?
    קד"מ ואירועים
    4/02/2013
    האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן. קרא עוד
  • סה"כ יריד, מה הסיפור?
    קד"מ ואירועים
    10/01/2013
    כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    28/11/2012
    באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר. קרא עוד
  • כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?
    קד"מ ואירועים
    11/11/2012
    השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד