חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

כל העולם פרסומת גדולה

כל העולם פרסומת גדולה (הגדל)

שייקספיר לא הכיר את עולם הפרסום. אבל אם הוא היה עוקב אחרי עולם הפרסום בשנים האחרונות, הוא היה מגלה שהמשפט המפורסם ביותר שלו הופך למציאות.

הקונספט "כל העולם במה" מוביל הרבה מאוד קמפיינים ויראליים בזמן האחרון, כשפרסומאים נדרשים להתגבר על השחיקה במעמד המודעות המסורתיות, על העומס הפרסומי הויזואלי ברחובות, במסך הקטן (שהפך לגדול לאחרונה) ובאינטרנט. הפרסומאים צריכים לייצר יותר ריגוש – ואיפה אפשר למצוא ריגוש גדול יותר מאשר בתעשיית האופיום להמונים – טלוויזיה.

לוקחים סרט פעולה ומוציאים אותו לרחוב. להלן הדוגמא פורצת הדרך מהתקופה האחרונה, שמגיעה אלינו מעיירה מנומנת בבלגיה. שם הציבו באמצע הרחוב כפתור אדום, מי שהעז ללחוץ עליו הצית סרט פעולה רב התרחשויות ברחוב.

קניון G בכפר סבא הלך על גרסא לעניים של העניין, כנראה תמונת שיקוף של איך ייראה סרט פעולה ישראלי. מי שלוחץ על הכפתור האדום בקניון בתזמון מסוים מקבל מתנה. התוצאה האומללה משהו לפניכם שמישהי לוחצת ומקבלת מתנה מילד תוך כדי שיחת טלפון, ומעלמת ממה שקרה. http://www.youtube.com/user/GKfarSaba (משום מה אי אפשר לשתף את הסרטונים בעמוד היוטיוב).

אבל אם נחזור לאקשן בחו"ל, הפעם בצרפת, אדידס זורקת בהפתעה לקוחות שמודדים את נעלי הריצה שלהם, לתוך סרט פעולה סטייל הסדרה "24 שעות". מודדי הנעליים נחטפים לתוך משאית, שם הם מקבלים משימות שונות שנלקחות מעולמות של סרטי פעולה שיש להשלים תוך שעה. כדי להשלים את המשימות – המתמודדים צריכים לרוץ, הנעליים הנכונות כמובן כבר לרגליהם.

פעילות גרילה נוספת שמוציאה את הטלוויזיה לרחובות, מגיעה מצד חברת ההפקה של סדרת הזומבים המצליחה Walking Dead . הכי פשוט, מחפשים שחקנים לזומבים, ומשחררים אותם לשוטט ברחובות ניו יורק. ההצלחה מובטחת.

מאמרים נוספים בנושא

  • רגשו אותי! ברוכים הבאים לעידן השיווק החוויתי
    קד"מ ואירועים
    12/03/2020
    הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.

    קרא עוד
  • עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן
    קד"מ ואירועים
    7/07/2016
    אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ. קרא עוד
  • פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה
    קד"מ ואירועים
    26/02/2015
    חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. קרא עוד
  • חג האהבה כמנוף שיווקי
    קד"מ ואירועים
    13/02/2014
    אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת. קרא עוד
  • גימיקים בשיווק ושדרוגם
    קד"מ ואירועים
    10/10/2013
    לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    3/10/2013
    הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים. קרא עוד
  • פרסום עונתי – יש חיה כזאת?
    קד"מ ואירועים
    4/02/2013
    האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן. קרא עוד
  • סה"כ יריד, מה הסיפור?
    קד"מ ואירועים
    10/01/2013
    כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    28/11/2012
    באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר. קרא עוד
  • כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?
    קד"מ ואירועים
    11/11/2012
    השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד