חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רוצים שאנשי עסקים יגיעו לכנס שלכם? אל תזמינו פוליטיקאים

רוצים שאנשי עסקים יגיעו לכנס שלכם? אל תזמינו פוליטיקאים. כך עולה מסקר שערכה חברת  Chance2Meet המפעילה מערכת המתאמת מראש פגישות לאנשי עסקים בכנסים וועידות.

 

מנתוני הסקר, שבוצע ע"י Profit Group בקרב 234 אנשי עסקים במשק, עולה כי רק 2.3% מקרב אנשי העסקים המגיעים לכנסים מקצועיים וועידות היו רוצים לשמוע הרצאה או נאום של פוליטיקאי. זאת לעומת 43% מהנשאלים שהיו מעדיפים לשמוע הרצאה של איש עסקים בכיר ו- 13% שמעדיפים דווקא הרצאה של מרצה מחו"ל.

 

 נתון בולט נוסף בסקר הוא שכ-35% מאנשי העסקים שמגיעים לכנסים עושים זאת אך ורק בכדי לפגוש קולגות (מינגלינג), ללא עניין מיוחד בכנס או הועידה. 54% מהם מגיעים לכנס ע"מ להתעדכן  במידע חדש.

 

בממוצע, איש העסקים הישראלי מקבל כ-40 הזמנות לכנסים וועידות במהלך השנה. מהסקר עולה שכ- 96% מאנשי העסקים נוהגים להגיע לפחות לכנס מקצועי אחד במהלך השנה.

 

הבחירה לאיזה כנס ללכת ולאיזה לא, מאוד ברורה לאיש העסקים. כ-89% בוחרים ללכת לפי נושא הכנס. ההחלטה של שאר הנשאלים האם להגיע לכנס תלויה בעלות הכנס, מארגני הכנס, רשימת המרצים או לפי מקומו הגיאוגרפי של הכנס.

 

שאלה נוספת שעלתה בסקר שערכה חברת Chance2Meet היא מתי עדיף לקיים את הכנס: בשעות העבודה או אחר הצהריים? מהנתונים עולה כי: 76% מאנשי העסקים רוצים שהכנסים יערכו בבקרים. כנראה שגם אנשי עסקים שנחשבים לאנשים שעובדים שעות מטורפות, רוצים לפעמים לברוח קצת מהמשרד ולפגוש חברים באמצע היום. 

מאמרים נוספים בנושא

  • רגשו אותי! ברוכים הבאים לעידן השיווק החוויתי
    קד"מ ואירועים
    12/03/2020
    הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.

    קרא עוד
  • עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן
    קד"מ ואירועים
    7/07/2016
    אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ. קרא עוד
  • פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה
    קד"מ ואירועים
    26/02/2015
    חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. קרא עוד
  • חג האהבה כמנוף שיווקי
    קד"מ ואירועים
    13/02/2014
    אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת. קרא עוד
  • גימיקים בשיווק ושדרוגם
    קד"מ ואירועים
    10/10/2013
    לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    3/10/2013
    הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים. קרא עוד
  • פרסום עונתי – יש חיה כזאת?
    קד"מ ואירועים
    4/02/2013
    האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן. קרא עוד
  • סה"כ יריד, מה הסיפור?
    קד"מ ואירועים
    10/01/2013
    כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    28/11/2012
    באירוע ישתתפו גורואים עולמיים בתעשיית הגיימינג. במסגרת האירוע תתקיים תחרות לפיתוח משחקים עם פרסים בשווי 5,000 דולר. קרא עוד
  • כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?
    קד"מ ואירועים
    11/11/2012
    השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד