חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אירוע דיגיטל מוצלח הוא שילוב של תכונות רכב 4X4

גלית שביט. צילום: ענבר מרמור (הגדל)
גלית שביט. צילום: ענבר מרמור

 

שם:  גלית שביט אהרונוביץ


תפקיד: סמנכ"ל שיווק מלם תים


ספר/י על אירוע וירטואלי מוצלח שהפקת לאחרונה ומה גרם לו להצליח:

בחודשים האחרונים הפקנו מגוון גדול של אירועים וירטואליים. אחד מהאירועים היותר מוצלחים שערכנו, נועד לחשוף בפני הלקוחות שני פתרונות אחסון מתקדמים שמתכתבים עם המילה Power, ולכן קראנו לאירוע I’ve got a Power. התכנים הטכנולוגיים הועברו בגובה העיניים ובצורה ממוקדת ולצדם שילבנו גם הרצאה של דיויד בלאט, אשר שיתף בטיפים מעולם האימון הספורטיבי לעולם העסקי ולחיים בכלל.   


עצות הזהב שלך לאירוע וירטואלי מוצלח:

בגדול, הנוסחה המנצחת היא שילוב תכונות של רכב - 4X4 מנוע עוצמתי, מהיר, מתוזמן  ומהימן:

מנוע עוצמתי = החוזק כן קובע: ההזמנה לאירוע צריכה להיות מכירתית, עם מסר מדוייק וכזו שתדגיש באופן ברור 'מה יוצא ללקוח' מעצם ההשתתפות באירוע. מניסיון, כך גדלים אחוזי ההרשמה. האירוע כולו חייב להשיא ערך ללקוח!

מהיר = מאיץ במהירות ומגיע ליעד תוך זמן קצר - כידוע, הקשב של כולנו מוגבל בזמן ועובדה זו באה לידי ביטוי באופן מוקצן יותר, כשמדובר בפלטפורמות וירטואליות כדוגמת Zoom , webex ועוד. לכן מומלץ לתחום את האירוע לשעה בלבד, כך שהמסר יעבור במלואו וללא 'פספוסים'.

מתוזמן = להבטחת נסיעה בטוחה – כמה ימים לפני האירוע חובה לעשות Dry Run, על מנת לוודא שיש רצף ו-flow זורם, כשכל המציגים מסונכרנים ביניהם, מצליחים לשתף מצגות וסרטונים, יש רקע אחיד וממותג לכולם, דיבור המשתתפים קולח ובהלימה לפורמט, כולם יודעים מי מעביר את השרביט למי ועוד. חשוב לזכור שכשכלל מערכות הרכב פועלות בהרמוניה, הדבר מורגש גם אצל הנוסעים ובדומה לאירוע פיזי שבו יש line up, גם באירוע וירטואלי חייבים להיות ערוכים ומוכנים לכל תרחיש.

מהימן = רכב שטח, כבר אמרנו? – בסופו של דבר, מה שמעניין את הלקוחות הוא מה קורה בשטח (הדשא של השכן?). לכן, חשוב לתת במה לסיפורי לקוח מוצלחים במיוחד, אשר מעידים על טיב הפתרון וקלות ההטמעה. מרכיב זה תמיד עושה את העבודה ומניע לרישום.


כאשר נחזור לשגרה יום אחד – מה תפיק/י יותר – אירועים פיזיים או וירטואליים?

לאחר תקופה מאתגרת שהולידה את הצורך בריחוק חברתי, כולם כמהים למגע אנושי ולמפגשי פנים מול פנים. משום כך, אני מאמינה שכשנחזור לשגרה ברוכה, נפיק יותר אירועים פיזיים, אבל בהדרגה נעבור למודל היברדי שמשלב גם וגם. אין ספק, שהאירועים הווירטואליים אשר חוסכים משאבי זמן וכסף, הם פה כדי להישאר, אבל מאחר ועסקים עושים עם אנשים, נצטרך ליצור תמהיל משולב שיענה על כל הצרכים.

עבור לתוכן העמוד