איך ממקסמים עבודה מהבית?
אז נכון להיום, נדמה שהעבודה מהבית תימשך עוד ועוד. ואם זה כשלעצמו לא מספיק, לחלק מהעובדים יש גם ילדים שמסתובבים בבית ואחרים צריכים את המחשב לזום בשעות שונות כך שכל עובד מהבית, ולא משנה מה תפקידו צריך להיות יעיל מאוד ומפוקס מאוד.
אז איך עושים זאת נכון?
1. תכננו מראש – יש ימים שבהם יש לכם ישיבות ומנגד יש ימים רגועים יותר. יש בקרים
שבהם תצטרכו לשבת ליד הילד כשהוא בזום ויש אחרי צהריים שאתם לבד בבית. ככל שתדעו
את לוחות הזמנים המשפחתיים תוכלו למצוא לעצמכם "איי עבודה" בהם יהיו לכם
מספר שעות או פחות לתת עבודה.
2. מתחילים
עם הקשה – יש תפיסה שאם נתחיל בדברים הקטנים אז לאט לאט ניכנס לקצב עבודה ואז נוכל
להתמודד עם הדברים הגדולים והמעצבנים. ובכן... ככה בדיוק דוחים דברים. לכן, העדיפו
תמיד להתחיל עם מה שקשה ומעצבן, סיימו איתו ותתפנו לשאר הדברים. כך תדעו
ש"הנורא מכל" מאחוריכם.
3.
רשימות, רשימות, רשימות – נכון, זה לא כיף לשים את כל המשימות ברשימות אך מצד שני
זה עושה סדר בראש. נסו גם תוכלו לחלק אותן על מהלך השבוע לפי מידת דחיפותן ואז
תוכלו להתכונן מראש לדברים ומנגד לעבוד על מה שחשוב לאותו רגע.
4. קחו
הפסקות – הרעיון של לקח הפסקות הוא לא רעיון חדש. הוא נבחן ונבדק והתגלה כנכון.
הקשב שלנו מוגבל לחצי שעה. עבדו כל פעם חצי שעה וקחו הפסקה של 5 דקות ואז חזרו
לעבוד. עשו זאת מספר פעמים ואז צאו להפסקה ארוכה יותר שגם היא מוגבלת בזמן ונעה
בסביבות ה – 20 דק'
5. כבדו
את הזמן שלכם – סביר להניח שמעת לעת יפריעו לכם. או יציעו לכם לראות משהו מצחיק
ביוטיוב או לטעום את הארוחה שבן/בת הזוג הכין. זה בסדר להגיד להם "לא"
ולהמשיך בעבודה שלכם. זכרו שבזה שאמרתם להם "לא", בעצם אמרתם לעצמכם
"כן" והמשכתם לקדם את הדברים שחשובים לכם.
*הכותבת היא מנכ"לית חברת מולטיטאסקינג המספקת שירותי אדמיניסטרציה, מכירות והשמה במיקור חוץ
כתבות נוספות בנושא מיתוג ואסטרטגיות שיווקיות
-
24/09/2020התקופה האחרונה שינתה את פני העולם כולו אבל לצערי לא את המסרים והפרסומות אליהן אני נחשפת. הגיע הזמן ל- new normal בעולם השיווק והפרסום!
קרא עוד -
20/08/2020מנהלי שיווק כבר אינם אחראים רק ל- 4 הממים של השיווק. כדי לנהל אסטרטגיה של צמיחה הם צריכים גם להרחיב את ההבנה שלהם לתחומים חדשים קרא עוד
-
3/05/2022בזו אחר זו הכריזו באחרונה אפל, סמסונג וגוגל על תוכניות "תיקון בשירות עצמי" שישיקו בקרוב. מה ניתן ללמוד מזה קרא עוד
-
1/05/2022מטרת המיתוג היא לבנות זהות ייחודית ובלתי נשכחת שתבדל את החברה מהמתחרים שלה. קרא עוד
-
24/04/2022בעידן של היום המיתוג והשיווק של העסק שלכם לא פחות חשוב מהמוצר עצמו. אז איך עושים זאת באופן יצירתי שגם הלקוחות והגם המתחרים ידברו עליו? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו מספר טיפים שימושיים שכל בעל עסק חייב להכיר אותם מקרוב ואשר יעזרו לכם בדרך למשימה! קרא עוד
-
18/03/2022בעוד שוק ה- B2C אימץ באופן מלא את המיתוג המשותף כאסטרטגיה, שוק ה- B2B מוצא את עצמו בפיגור. קרא עוד
-
14/03/2022המאבק באוקראינה העמיק את הפער בעולם העסקי: בין זה שבעד העולם לזה שבעד השורה התחתונה. מה הצד הנכון?
קרא עוד -
31/12/2021הגעה ליעדים ולהצלחה, תלויה במספר משתנים ואחד העיקריים שבהם הוא יכולותיו המקצועיות של איש או אשת מרקום. כך תבחרו את האדם הנכון למשימה קרא עוד
-
31/12/2021ענקיות האינטרנט משקיעות כמויות של כסף ומשאבים בעולמות הוירטואליים, ככה שלא נוכל להתרחק השנה מעיסוק אובססיבי במטא. אבל עד שזה באמת יתפוס, יש מגמות נוספות לעסוק בהן. קרא עוד
-
27/12/2021 17:00האם אנחנו ממתינים לשידורה של הסדרה האהובה עלינו ב-LIVE? כמה מאיתנו באמת עובדים עדיין מהבית? האם אנחנו באמת תקועים בפקקים או שהתרגלנו לכבישים ריקים בתקופת הקורונה? עד כמה אם בכלל חזרנו לטוס ומה המקומות הנפוצים לחופשות בחו"ל ? קרא עוד