מקשרון תדאג שלא תאבדו לידים

אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.
למזלכם, גם עבור עסקים בגודל שלכם – יש כיום פתרונות בשוק. מקשרון, תכנת ניהול העסקים הישראלית, מכילה בתוכה את כל מה שבעל עסק צריך על מנת לנהל עסק משגשג ומסודר באופן יעיל ופשוט, והיא מספקת פתרון יחיד מסוגו בארץ שדואג שהלידים – הבסיס לעסק שלכם – לא ילכו לאיבוד.
במקשרון מסבירים כיצד עסקים רבים מאבדים לידים יקרים: עסקים מבינים את חשיבות הלידים להצלחת העסק. לכן, רבים מהם משקיעים במערכת CRM שאוספת את כלל פרטי הלקוחות ואז פונים לשירות מערכת טלמרקטינג נפרדת כדי למקסם אותם ולהגיע לכל אחד מהם. כאן טמונה הבעיה: אותה ההפרדה היא זו שמביאה ללידים אבודים.
ככה זה קורה: קיבלתם מייל עם ליד, פניתם לתוכנה בה אתם מנהלים את קשרי הלקוחות שלכם ופתחתם כרטיס לקוח, לאחר מכן אתם מעתיקים, באופן ידני, כל שדה בנפרד אל המקום המתאים כדי לעדכן את הכרטיס בצורה נכונה. לאחר מכן יש לבדוק, כמובן, לאיזה קמפיין יש לשייך את אותו הליד ובהתאם לכך לנציג המתאים – וזה בתורו חוזר אל אותו הליד. נשמע מסובך ומסורבל? זה אכן כך.
הפתרון שמציעה חברת מקשרון לכך הוא פשוט והגיוני: מערכת CRM ממנה מנהלים ישירות את כלל תהליך המכירות למוקד הטלפונים באופן מאוגד ומסונכרן. כך, נוצרת שרשרת מכירות אחידה, מסודרת ורציפה – תחת קורת גג אחת: שילוב בין מערכת לאיסוף לידים ובין מערכת טלמרקטינג, כאשר אפילו ביצוע השיחה הטלפונית מתבצע דרך אותה התוכנה.
במצב זה, בו מסונכרנת מערכת ה-CRM באופן אוטומטי עם פאנל הטלמרקטינג בתכנה אחת, קל מאוד להמשיך הלאה: הלידים כבר מוכנים לחיוג ולטיוב טלפוני לפי הקמפיינים ולפי עמודי הנחיתה וניתן לשייכם לטלפנים ספציפיים במהירות. כך, כלל כרטיסי הלקוח מוקמים אוטומטית במערכת, דבר אשר חוסך זמן מיותר על הקלדות והעתקות ממערכת אחת אל השניה. כל שנותר לטלפן הוא ללחוץ על חייג ולהתחיל לעבוד.
תהליך שלם שבעבר נעשה באופן ידני ואיטי על ידי העובד, הופך בעזרת התכנה של מקשרון לאוטומטי, מהיר ויעיל. אין צורך להקים ולתכנת עמודי נחיתה בנפרד ולעקוב אחרי המוני עמודי נחיתה, כשלכל אחד הגדרה שונה. מקשרון מספקת טבלה מסודרת הכוללת את כל עמודי הנחיתה הקיימים לצד ההגדרות שלהם. כל שיש לעשות זה להעתיק את הפיקסל שהמודל בונה ולהדביק אותו בעמוד הנחיתה. המערכת תסדר הכל באופן אוטומטי, ואפילו תהפוך את עמוד הנחיתה לעמוד ג'אבה לחיץ.
זמן התגובה משתפר משמעותית, האפקטיביות והתפוקה עולים, העלויות הגבוהות הכרוכות באינטגרציות שונות ומשונות ועל שימוש במרכזיות נחסכות, והכי חשוב – הלידים לא הולכים לאיבוד במעברים בין מיילים או בהעתקת שדות. הפתרון של מקשרון זמין לעסקים בכל גודל.
פרטי התקשרות
לפרטים נוספים על תוכנת מקשרון ולהתנסות חינם:
מאמרים נוספים בנושא
-
7/01/2021הרשות להגנת הצרכן הכריזה כי היא פותחת במהלך שיילחם בחוות דעת מזויפות והמלצות ממומנות מצד משפיענים. המהלך רק מדגיש עד כמה מדובר בערוץ שהפך לבלתי נפרד ממאמצי השיווק של עסקים. קרא עוד
-
30/12/2020כבר הבנתם שתוכן חיוני למינוף העסק שלכם, אבל אתם (או העובדים שלכם) מרגישים ש"נגמרו הרעיונות"? מיכל אברמוביץ מגיעה עם דלי שמפניה צוננת ורעיונות מבעבעים לפוסטים או מאמרים שיעניינו את קהל היעד שלכם.
לחיים! קרא עוד -
25/11/2020יש כמה דברים פשוטים – אך יעילים – שניתן ליישם ואשר ישפיעו בצורה משמעותית על היכולת שלכם לתקשר עם הקונים ולהגדיל את המכירות בתקופת חגיגת הקניות המקוונת הקרובה:
קרא עוד -
17/06/2020לפעמים זה כמו אגרוף וירטואלי בבטן”, כותבת מיכל לוצקי, סמנכ"ל הדיגיטל והפיתוח העסקי של גלובס. היא משתפת אותנו בדילמה של גוף מדיה לגבי אפשרוית לטוקבקים, ומגלה מה החליטו בסוף בגלובס. קרא עוד
-
15/05/2020הוובינר הוכיח צמו ככלי שיווקי מעוה בזמן סגר. אבל יש אנשים שידעו להוציא ממנו את המרב גם בשגרה. שוחחנו עם איריס אבידן על היתרונות ואיך עושים את זה נכון קרא עוד
-
7/05/2020תמיד יהיו כאלה שיגידו להגיד עכשיו זה לא הזמן ושצריך להתכונן טוב יותר. אבל בקבוצת קרסו מוטורס פשוט הלכו על זה, והתוצאות היו אפילו מפתיעות. תפסנו לשיחה צפופה את שרית רדין, סמנכ"ל השיווק, אודות הגורמים להצלחה ולקחים לפעם הבא. קרא עוד
-
18/07/2019
-
4/07/2019אלמנטור מפרסמים וידאו שמציג את התפיסה החדשה של אתרים. חובה למי שעומד להקים אתר חדש ולבוני אתרים. קרא עוד
-
6/06/2019הגולשים מגיעים לאתר, אבל הקניות וההמרות מבוששות לבוא. המדריך למנהל השיווק האובד. קרא עוד
-
23/04/2019בעוד מסחר אלקטרוני הוא בהחלט אפיק הכנסות הדורש תשומות נמוכות יחסית לעולם הפיזי, עדיין יש להתייחס אליו כאל אפיק עסקי לכל דבר - להלן כמה עקרונות שיובילו את הלקוחות לרכישה באתר. קרא עוד