חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

Fiverr משיקה את"Seller Plus"

צילום: באדיבות Fiverr (הגדל)
צילום: באדיבות Fiverr

חברת Fiverr הודיעה על השקת "Seller Plus", תוכנית מבוססת מנויים עבור חברי קהילת הפרילנסרים של זירת המסחר.


עבור 29 $ לחודש, פרילנסרים שירכשו מנוי לתוכנית יקבלו גישה לחבילה הכוללת - Customer  Success Manager  ייעודי מטעם החברה אשר יתאים לכל פרילנסר תוכנית צמיחה עסקיתאישורי תשלום מהירים יותר, קבלת תשלומים מהירה יותר,  כלי אנליטיקס מתקדמים וכן כלים מתקדמים לתקשורת עם לקוחות  בנוסף למגוון אירועים ותכני העשרה נוספים.


שירות Seller Plus"" מספק לפרילנסרים את ההזדמנות לבנות ולהצמיח את העסק שלהם ב- Fiverr. למנויים ניתנת גישה לכלים אנליטיים ייחודיים המאפשרים להם להבין ולנתח  טוב יותר את מצב העסק שלהם, לשפר את השירותים המוצעים  ולספק חוויית שירות טובה  יותר לקוחותיהם ב- Fiverr.


הכלים האנליטיים, מספקים מידע רב הכולל גם את היכולת לנתח את מילות המפתח בהם הפרילנסרים עושים שימוש, ומובילות לרכישות וכן את היכולת לנתח מהיכן מגיעות ההזמנות - בין אם מדובר בתנועה אורגנית, או דרך תוצאות ממומנות שמקדמות את הפרילנסר, או דרך פיצ'רים נוספים בפלטפורמה. לכל פרילנסר מוקצה גם customer success manager ייעודי שמלווה ומדריך לגבי הכלים השונים ומספק ייעוץ מותאם אישית. מנהלים אלו גם מסייעים בהדרכה לגבי התוכניות השונות שזירת המסחר מציעה לפרילנסרים שלה הכוללות את -  Fiverr Pro, Fiverr Choice ו- Rising Talent.


Fiverr תמשיך להוסיף ולהרחיב את ההטבות שתוכנית Seller Plus מספקת. למידע נוסף על התוכנית, ראו כאן.


הילה קליין, סמנכ"לית התפעולFiverr מסרה: ""Seller Plus" נותן מענה לפרילנסרים השואפים לבנות עסק מצליח ב Fiverr. כפלטפורמה המשרתת שני צדדים, מוכרים וקונים חשוב שנמשיך לחדש ולהוציא לפועל תוכניות וכלים התומכים לא רק בצד של העסקים - לקוחות הפלטפורמה שלנו, אלא גם בצד של הפרילנסרים. כאשר אנו מעצימים את הפרילנסרים שלנו בכלים כדוגמת Seller Plus"", אנו עוזרים להם לספק שירותים טובים יותר ללקוחות וכתוצאה מכך מחזקים את זירת המסחר שלנו".


ג'סיקה פין, פרילנסרית בזירת המסחר של Fiverr ומנויה ל- Seller Plus: "שירות "Seller Plus" שינה את כללי המשחק עבורי ועבור העסק שלי בFiverr. מאז שהצטרפתי לתוכנית, הרווחים שלי עלו בכ-25% - החודש האחרון היה החודש החזק ביותר מאז שהצטרפתי לפלטפורמה בו הרווחתי כ- 10,000 דולר. הגישה ל customer success manager והשירות הצמוד עוזר המון בכל פעם שמתעוררות בעיות או גם אם אני רק רוצה לטייב את הפרופיל שלי בכדי להגיע לתוצאות טובות יותר. אני אוהבת מאד את האפשרות לספק ללקוחות שלי קופונים - הם מוכיחים עצמם כיעילים במיוחד שכן רבים מהלקוחות שלי הפכו ללקוחות חוזרים בגללם ".

מאמרים נוספים בנושא יזמות ועסקים קטנים

עבור לתוכן העמוד