חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ערוץ FTV מתחיל לשדר במסכי ה-LCD הטלוויזיונים בתוך התחבורה הציבורית

השבוע חתם הערוץ על הסכם שיתוף פעולה ראשוני עם חברת המדיה החדשה Infomotion המפעילה את המסכים.במסגרת ההסכם, משיקים השניים רצועת אופנה תחת השם InfoFashion שתכלול תצוגות אופנה מערים מובילות בעולם ותוכניות מקור של הערוץ.השידורים המוגדרים כניסיוניים בשלב זה, יכללו קטעי וידאו מתצוגות האופנה המובילות בעולם, תוכניות מקור העוסקות בעולם האופנה, כתבות ופינות.

רצועת האופנה החדשה תפוצל לאזורים כאשר כל אזור שידור יקבל תכנים המתאימים לאזורו. באזור תל אביב והמרכז שם מותקנים מסכי ה-LCD הטלווזיוניים באוטובוסים של חברת קווים, ישודרו תכנים המתאימים לאוכלוסייה המקומית. בכך מנצל הערוץ את יתרונה של המדיה החדשה ביכולת הביזור שלה תוך התאמת התוכן לאזורים בהם נוסעים הקווים.

 

במקביל לרצועת האופנה עלו בשבועות האחרונים רצועות שידור נוספות בשיתוף גופי תקשורת מובילים. בין הרצועות ניתן למצוא שלוש רצועות מבית ידיעות שורות מקבוצת ידיעות אחרונות: רצועת גברים בשיתוף מגזין הגברים בלייזר, רצועת ילדים בשיתוף מגזין פלורסיינטה ורצועת טלנובלות ואופרות סבון בשיתוף מגזין ויוה. באזור תל אביב והמרכז תעלה בשבועות הקרובים רצועת פנאי ובידור חדשה בשיתוף המגזין TimeOut.  

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד