חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

גיתם BBDO הוכרז היום כפיינליסט בתחרות פסטיבל ניו יורק

משרד הפרסום גיתם BBDO הוכרז היום כפיינליסט בתחרות הפרסום NYFA- NY Festival Awards.

 

תחרות פסטיבל ניו יורק קיימת כבר 50 שנה ומזהה את העבודות הטובות בעולם בפרסום, העיצוב והשיווק.

 

בהתמודדות בתחרות זו נמדדים  קריאיטיביות ואפקטיביות בתקשורת הגלובלית.

 

מעל 60 מדינות בעולם מיוצגות ומשתתפות בתחרות ובשיפוט, ומבין מאות העבודות  שנשלחו מכל העולם עלו לשלב הסופי משרד הפרסום גיתם BBDO עם : האגודה  למלחמה בסרטן- סרט הפתקים, ניקול - מודעת משמש והאגודה למלחמה בסרטן - מודעת בית קברות.

 

גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO מוסר: "אנחנו מתרגשים מההישג. העבודות שלנו זוכות להכרה בתחרויות פרסום בכל העולם ומשמח אותנו מאוד לקבל גם את חותמת האיכות של פסטיבל ניו-יורק".

 

תוצאות סופיות של התחרות יינתנו בתחילת יוני 2009.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד