חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

'ברעם' זכתה במכרז של עיריית רמת גן לפרסום בגשר אלוף שדה

'ברעם' זכתה במכרז של עיריית רמת גן לפרסום בגשר אלוף שדה  (הגדל)

חברת 'ברעם פרסום מקורי' זכתה במכרז של עיריית רמת-גן לקבלת הזיכיון לפרסום על גשר אלוף שדה. החברה תשלם לעיריית רמת-גן סכום כולל של 3.5 מיליון שקל. ברעם התמודדה במכרז מול שלוש חברות.

 

בעקבות הזכייה במכרז, תקבל ברעם זיכיון בלעדי לתקופה של 6 שנים להצבת שלטי פרסום במקום.

 

גשר אלוף שדה הוא הגשר הראשון לנוסעים מכיוון מחלף אלוף שדה לכיוון רמת-גן ותל-אביב. הגשר נחשף לכ- 400 אלף איש ביום וניתן לתלות עליו שלטי פרסום הפונים לשני כיווני הנסיעה.

 

לשם ביצוע הפרסום על הגשר, תוכננו שלטים ייחודיים שיוצבו עליו. השלטים החדשניים משלבים טכנולוגיה של דפוס רחב מואר חיצונית יחד עם שלטי תלת-מימד של לוגו המפרסם, שיוארו בתאורה אחורית. בחברת ברעם אומרים, כי  המראה של השלטים החדשים הוא "שונה מכל מה שנראה עד כה".

 

זהו המכרז החמישי בו זוכה חברת ברעם בשנתיים האחרונות. מכרזים קודמים היו: גשר הולכי הרגל ליד גני התערוכה, קיר 'קריית הממשלה' בדרך מנחם בגין ומכרז של מרכז הירידים לפרסום על גג מבנה הפונה לאיילון צפון.

 

גיא ברעם, מנכ"ל החברה, אמר בעקבות הזכייה, כי "לגשר אלוף שדה יש יתרונות רבים בכל מה שקשור לפרסום, והוא נחשב לנקודה אסטרטגית בעל חשיבות מרובה למפרסמים – גם בגלל המיקום, גם בגלל הגודל, גם בגלל מידת החשיפה ועוד. אנחנו מאמינים שגם בתקופה של מיתון וירידה בתקציבי הפרסום, צריך לחפש מקומות אסטרטגיים כאלה. בעתיד הלא כל כך רחוק כנראה – התקציבים שוב יגדלו, ואנחנו נהיה שם כדי לקצור את הפירות".  

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד