חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פרסי האפי: צומת ספרים זכתה בקטגוריית Effie Platinum על הישגים לאורך זמן

בטקס חגיגי שנערך אתמול הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי - ה-Effie Awards - של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל.

בקטגוריית אפי פלטינום - על הישגים לאורך זמן - זכתה חברת צומת ספרים עבור המהלך 'מהפכה בשוק הספרים בישראל' שהוביל משרד הפרסום בריקמן.

בפרס ה-Grand Effie ("אלוף האלופים") - מהלך השיווק והפרסום של השנה - זכה בנק אגוד על המהלך 'חשבון הפוך - הפוך אבל אפקטיבי' של משרד הפרסום גלר-נסיס Leo Burnett ו-arc Interactive.


זוכים נוספים:

- בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מזון זכתה חברת חוגלה-קימברלי על המהלך של Kita City: "הופכים את הקשר עם בנות הנוער ליומיומי" של משרד הפרסום McCann Erickson ו- McCann Digital.

- בקטגוריית מוצרי צריכה – מזון זכתה חברת שטראוס גרופ עבור המהלך "יוגורט אמיתי לאנשים אמיתיים" - מהלך מעורבות צרכנים הגדול והאפקטיבי ביותר בישראל - של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.

- בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מתכלים זכתה חברת טמבור עבור המהלך 'תראו מה שצבע יכול לעשות' של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.

- בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים זכה בנק אגוד עבור המהלך 'חשבון הפוך - הפוך אבל אפקטיבי' של משרד הפרסום גלר נסיס Leo Burnett ו-arc Interactive.

- בקטגוריית תקשורת, מדיה, הייטק ומחשוב (כולל אינטרנט) זכתה חברת yes עבור המהלך 'yes stars: ממציאים מחדש את חוויית הצפייה' של משרד הפרסום McCann Erickson.

- בקטגוריית מגזרים זכתה חברת סלקום על המהלך "סלקום Tarbut.ru: סלקום כובשת את התרבות הרוסית-ישראלית" של משרד הפרסום McCann Erickson (McCann Cultures).

- בקטגוריית קמעונאות זכתה חברת אלביט מסחר וקמעונאות עבור המהלך "המהפך של MANGO: ממותג נישה ללב הקונצנזוס הישראלי" של משרד הפרסום McCann Erickson.

- בקטגוריית אחריות חברתית (חברות מהמגזר העסקי שהובילו מהלכים חברתיים) זכתה חברת סלקום על המהלך "סלקום מרכזי ווליום: מוזיקה מייצרת אלטרנטיבה לאלימות' של McCann Erickson ופרומרקט.

- בקטגוריית מלכ"רים ומגזר ציבורי זכתה החברה להגנת הטבע על המהלך 'פרויקט הציפור הלאומית' של משרד הפרסום אהרוני תקשורת שיווקית.

בטקס בהנחיית טלי מורנו נשאו דברים גזי קפלן - מנכ"ל קבוצת אסם ויו"ר התחרות, פנינה שנהב - מנכ"ל המי"ל, נילי צור – יו"ר איגוד השיווק הישראלי, ומודי כידון – יו"ר איגוד חברות הפרסום בישראל.

בטקס השתתפו יותר מ-400 אנשים מבכירי הפרסומאים והמפרסמים. מנכ"לים ויו"רים בכירים הגישו את הפרסים לזוכים, ביניהם אלי קידר (מנכ"ל קבוצת זארה), אבי גבאי (מנכ"ל בזק), נילי צור (מנכ"ל סלטי צבר ויו"ר איגוד השיווק הישראלי), מודי כידון (מבעלי גיתם BBDO ויו"ר איגוד חברות הפרסום), יונה פוגל (מנכ"ל פז חברת נפט), איציק תמיר (מנכ"ל קוקה קולה), הרצל עוזר (מנכ"ל HOT), בעז צ'צ'יק (מנכ"ל כ.א.ל) וגזי קפלן (מנכ"ל קבוצת אסם ויו"ר התחרות). הפרסים הוענקו לחברה המפרסמת ולמשרד הפרסום הזוכים בכל קטגוריה.

 

גזי קפלן, יו"ר התחרות: "בימים של משבר כלכלי עולמי, המלווה בירידה בביקושים, מתעצמת חשיבותו של שיווק אפקטיבי, הבנוי ממהלכים התורמים לצמיחה מתמשכת ושיפור תמידי ברווחיות. המציאות בה אנו פועלים מאופיינת באי וודאות ומשלבת סתירות וניגודים. שיווק אפקטיבי מחייב יכולת לתרם תובנה צרכנית לפיתרון המעניק לצרכן ערך מוסף".

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "אנחנו מברכים את כל הזוכים בתחרות ה-Effie Awards,  שהצליחה למצב את עצמה כאחד המותגים המקצועיים והמובילים בעולם השיווק והפרסום הישראלי. השנה בצל המשבר הכלכלי העולמי והמקומי גוברת חשיבותה של האפי. יותר מכל דבר אחר, המספר הגבוה של המהלים השיווקיים שהוגשו לתחרות, בשנה לא קלה זו, מעיד על החשיבות העצומה המיוחסת לעיקון המוביל של האפי – היכולת לחבר בין המהלך השיווקי לבין שורת הרווח".

נילי צור, יו"ר איגוד השיווק הישראלי: "עולם השיווק הוא מנוע הצמיחה של משק הישראלי. הזוכים הם אלו שהגיעו לתוצאות השיווקיות הטובות ביותר, מה שהופך אתכם למחוללי הצמיחה הטובים ביותר במשק. הזוכים הם אלו שהצליחו לייצר צמיחה בתפיסות המותגים, צמיחה במכירות, צמיחה בנתח השוק ואני משוכנעת שההכרה לה הם זוכים כאן היום תחזק אותם ותעזור להם לייצר גם את הצמיחה הבאה".

מודי כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום: "בימים אלה כאשר העולם עובר סערה וטלטלה שיש האומרים שלא הייתה כמותה, אנו  נדרשים לעמוד בפני אתגרים חדשים, וכל החלטה למהלך חדש הינה חשובה יותר. העולם לא עומד מלכת, ורק אלה אשר ישכלו להבין ואף לנצל את רעידת האדמה לצרכיהם יוכלו ליצור מהלכים שיווקים מנצחים אשר יובילו את חברתם להישגים משמעותיים".

 

המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום מקיימים את תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי -  Effie Awards - זו השנה התשיעית בישראל.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד