חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רשתות השיווק מובילות את דירוג הפרסום בספטמבר; פרטנר מובילה בקטגוריית האינטרנט ובין המותגים

רשתות השיווק מובילות באופן ניכר בהיקף ההוצאה לפרסום בספטמבר, הלוא הוא חודש החגים. רשתות השיווק הוציאו כ-43.2 מיליון שקל במחירים ריאלים, למעלה מפי שניים מקטגוריית ספקי האינטרנט, שהוציאו כ-19 מיליון שקל ודורגו במקום השני. רבוע כחול הינה המפרסמת המובילה בין רשתות השיווק עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-9.6 מיליון שקל, ואחריה שופרסל עם הוצאה של 8.9 מיליון שקל וסופר-פארם עם 5.7 מיליון שקל; כך עולה מדירוג יפעת בקרת פרסום לחודש ספטמבר 2009.

בקטגוריית האינטרנט וכן בדירוג המותגים מובילה פרטנר, עם הוצאה של 9.4 מיליון שקל לפרסום שירותי האינטרנט בקמפיין "לגלוש בלפטופ מכל מקום" באמצעות שלמור אבנון עמיחי, ובזק במקום השני, עם ההשקה הבולטת של רשת NGN המהירה באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי.

כבכל חג מתבלטת גם קטגוריית הביגוד, ובספטמבר האחרון היא ממוקמת במקום השלישי עם הוצאה לפרסום של כ-15.3 מיליון שקל. קסטרו הנה המפרסמת הבולטת בקטגוריה עם קמפיין  "CITY.LOVE.STYLE" של ראובני-פרידן לחורף 2010, אחריה TNT באמצעות באומן בר ריבנאי, ובמקום השלישי פקטורי 54.

קטגוריה נוספת הפעילה מאד בתקופות החגים היא קטגוריית העמותות המסייעות לנזקקים. עמותות הסיוע פירסמו בספטמבר בכ-6.8 מיליון שקל ובראשן "הקרן לידידות", שפרסמה הענקת תלושי קניה לנזקקים בשופרסל באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי, וכן עמותת "לתת" שהודיעה על הענקת 200 אלף ארוחות חג באמצעות שלמור אבנון עמיחי.

 

קבוצת שטראוס הנה המפרסמת הגדולה של חודש החגים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-13.6 מיליון שקל. שטראוס פירסמה בספטמבר באמצעות שלמור אבנון עמיחי את מארז הבקבוקונים החדש של שוקו יטבתה, חטיף אנרג'י, שמן הזית של יד מרדכי ומילקי בטעמים חדשים. באמצעות באומן בר ריבנאי פירסמה שטראוס את קפה עלית בטעם ברזילאי, את מסטיק MUST, שוקולד פרה ועוד. בגזרת הגלידות פירסמה שטראוס את קרמיסימו קרמבו באמצעות ראובני פרידן.

 

לדברי נתי יעקובי,  מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "נתון מעניין נוסף העולה מפרסום שטראוס הנו הצטרפות המשרד המתמחה בצעירים "לעומק התודעה" אל שורות משרדי הפרסום הגדולים המייצגים את הקבוצה עם קמפיין אינטרנטי למסטיק MUST תחת הסלוגן: "MUST LONG LAST".

 

החברה המרכזית למשקאות התברגה בספטמבר במקום הרביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-9.2 מיליון שקל. החברה פירסמה באמצעות קבוצת דחף ברכת חג שמח מקוקה-קולה, ובאמצעות JWT משקה בטעם דבש של פריגת.

ג'יימס ריצ'רדסון סוגר את טבלת המותגים ומתמקם במקום העשירי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.5 מיליון שקל באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב, עם פרסום קוסמטיקה ובשמים ליוצאים לחו"ל בתקופת החגים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד