רשתות השיווק מובילות את דירוג הפרסום בספטמבר; פרטנר מובילה בקטגוריית האינטרנט ובין המותגים
רשתות השיווק מובילות באופן ניכר בהיקף ההוצאה לפרסום בספטמבר, הלוא הוא חודש החגים. רשתות השיווק הוציאו כ-43.2 מיליון שקל במחירים ריאלים, למעלה מפי שניים מקטגוריית ספקי האינטרנט, שהוציאו כ-19 מיליון שקל ודורגו במקום השני. רבוע כחול הינה המפרסמת המובילה בין רשתות השיווק עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-9.6 מיליון שקל, ואחריה שופרסל עם הוצאה של 8.9 מיליון שקל וסופר-פארם עם 5.7 מיליון שקל; כך עולה מדירוג יפעת בקרת פרסום לחודש ספטמבר 2009.
בקטגוריית האינטרנט וכן בדירוג המותגים מובילה פרטנר, עם הוצאה של 9.4 מיליון שקל לפרסום שירותי האינטרנט בקמפיין "לגלוש בלפטופ מכל מקום" באמצעות שלמור אבנון עמיחי, ובזק במקום השני, עם ההשקה הבולטת של רשת NGN המהירה באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי.
כבכל חג מתבלטת גם קטגוריית הביגוד, ובספטמבר האחרון היא ממוקמת במקום השלישי עם הוצאה לפרסום של כ-15.3 מיליון שקל. קסטרו הנה המפרסמת הבולטת בקטגוריה עם קמפיין "CITY.LOVE.STYLE" של ראובני-פרידן לחורף 2010, אחריה TNT באמצעות באומן בר ריבנאי, ובמקום השלישי פקטורי 54.
קטגוריה נוספת הפעילה מאד בתקופות החגים היא קטגוריית העמותות המסייעות לנזקקים. עמותות הסיוע פירסמו בספטמבר בכ-6.8 מיליון שקל ובראשן "הקרן לידידות", שפרסמה הענקת תלושי קניה לנזקקים בשופרסל באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי, וכן עמותת "לתת" שהודיעה על הענקת 200 אלף ארוחות חג באמצעות שלמור אבנון עמיחי.
קבוצת שטראוס הנה המפרסמת הגדולה של חודש החגים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-13.6 מיליון שקל. שטראוס פירסמה בספטמבר באמצעות שלמור אבנון עמיחי את מארז הבקבוקונים החדש של שוקו יטבתה, חטיף אנרג'י, שמן הזית של יד מרדכי ומילקי בטעמים חדשים. באמצעות באומן בר ריבנאי פירסמה שטראוס את קפה עלית בטעם ברזילאי, את מסטיק MUST, שוקולד פרה ועוד. בגזרת הגלידות פירסמה שטראוס את קרמיסימו קרמבו באמצעות ראובני פרידן.
לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "נתון מעניין נוסף העולה מפרסום שטראוס הנו הצטרפות המשרד המתמחה בצעירים "לעומק התודעה" אל שורות משרדי הפרסום הגדולים המייצגים את הקבוצה עם קמפיין אינטרנטי למסטיק MUST תחת הסלוגן: "MUST LONG LAST".
החברה המרכזית למשקאות התברגה בספטמבר במקום הרביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-9.2 מיליון שקל. החברה פירסמה באמצעות קבוצת דחף ברכת חג שמח מקוקה-קולה, ובאמצעות JWT משקה בטעם דבש של פריגת.
ג'יימס ריצ'רדסון סוגר את טבלת המותגים ומתמקם במקום העשירי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.5 מיליון שקל באמצעות גליקמן נטלר סמסונוב, עם פרסום קוסמטיקה ובשמים ליוצאים לחו"ל בתקופת החגים.
כתבות נוספות
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד
-
21/03/2022מסקר שנעשה עבור רשת קטורזה נתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. קרא עוד