"אנו מצפים מחברי הכנסת להושיט יד מחזקת לזכיינים בעת הזאת ולא לפגוע בהם פגיעה אנושה, בחסות החוק"
בהמשך להצעת החוק שהגיש אתמול ח"כ כרמל שאמה, לפיה בעת היציאה לפרסומות יופיע על המסך שעון עצר שיספור את הזמן הנותר לסיום המקבץ, מגיעה היום תגובת איגוד השיווק הישראלי, בו חברים כ-200 המפרסמים הגדולים במשק.
לדברי תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, "הצופה האינטליגנטי אוחז בשלט ואינו זקוק לאפוטרופוסים. צרכני הטלוויזיה נהנים כבר היום מזכות בחירה וממגוון ערוצים, שלא לדבר על הורדת תוכניות באינטרנט וממירים מקליטים שמאפשרים הרכבת לוח שידורים פרטי ללא פרסומות כלל. אנו מאמינים כי יותר משהיוזמה החדשה תועיל לצופים, היא תזיק למפרסמים ובראש וראשונה לזכיינים. גם כך זוהי תקופה קשה מאוד לזכייני הטלוויזיה. אנו מצפים מחברי הכנסת להושיט יד מחזקת לזכיינים בעת הזאת ולא לפגוע בהם פגיעה אנושה, בחסות החוק."
ההצעה נועדה, לדברי שאמה, לאפשר לצופה לנהל את הזמן שלו באופן היעיל ביותר בזמן הפרסומות, ולא להיות "שבוי בחוסר ודאות", כפי שהוא מנסח בהסבר לחוק.
מתוך דברי ההסבר לחוק עולה כי עם תחילת רצועות הפרסומות תופיע אינדיקציה על המסך בצורה הנראית לעין, המראה כמה דקות נותרו עד לחזרה לשידור התוכנית. כפי הנראה בצורת שעון קטן. משך הזמן יצוין בדקות שלמות.
שאמה אומר כי "זו הצעת חוק לטובת הצרכן: כשם שהערוצים דואגים לפרסם את לוח התוכניות, כך צריך לפרסם את הזמן שבו מסתיימות הפרסומות, כך שהצופים יכלכלו את זמנם בהתאם".
כתבות נוספות
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד
-
21/03/2022מסקר שנעשה עבור רשת קטורזה נתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. קרא עוד