חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" בספטמבר: בזק NGN – העיר עטופה בנייר

הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" בספטמבר: בזק NGN – העיר עטופה בנייר (הגדל)

על פי ניתוח מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש ספטמבר 2009  במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "בזק NGN – העיר עטופה בנייר. חושפים לבוקר חדש"  של משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. הפרסומת זכתה ב-71 נקודות – 21% עבור תרומה למותג ו-29% עבור קריאטיביות.

 

במקום השני: "אורנג' – לגלוש מכל מקום – דסקטופ אייקון בטבע" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 67  נקודות – 19% עבור תרומה למותג ו-29%  עבור קריאטיביות.

  

במקום השלישי: "012 סמייל – שיחות בינלאומיות – קיציס בהודו", של פרסום גלר נסיס Leo Burnett,  עם 57 נקודות –19% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד