חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מיקרוסופט ו- 3M משיקות מוצר ייחודי המודד אפקטיביות של פרסומות במבט ראשון

חברת הענק הרב-לאומית 3M וענקית התוכנה מיקרוסופט משיקות מוצר חדש ומהפכני, תחת הסיסמא "Winning The first glance", המיועד לחזות במהירות ובדיוק רב את "המבט הראשון"  של הצופה בכל תמונה, מודעה, פרסומת או אריזה.

 

המוצר, שבבסיסו תוכנה חדשה הנקראת Visual Attention Service (VAS), אמור  לסייע לחברות מסחריות, מפרסמים, בעלי מותגים וכל מי שעוסק בעיצוב ושיווק להבין איזה מסר מתוך האלמנטים הויזואליים ייקלט במהירות הרבה ביותר במוח ובעין האנושית.

 

איך זה עובד? המשתמש מזין תמונה למחשב ותוך 30 שניות התוכנה מסמנת בעיגולים את "האזורים החמים" במודעה hot spot) ) אליהם תמשך העין. יתרה מזאת המשתמש יקבל דרוג מספרי, מהפריט האטרקטיבי ביותר בתמונה  לפריט האטרקטיבי פחות בסדר יורד.

 

בכך למעשה מהווה התוכנה כלי חיזוי מדעי לאופן שבו הצופה בוחן וקולט מסרים ויזואליים המופנים אליו, ועל ידי כך מאפשר למפרסם להגיע לתוצאה קריאיטיבית אופטימלית במהירות ובדיוק מרבי. בכך למעשה, יכול משרד הפרסום ,למשל, להגיש ללקוח כבר בסקיצה הראשונה המלצה מנומקת ומדעית להעברת מסרים.

 

התוכנה החדשה יוצאת לשוק לאחר שנוסתה בסוכנויות וחברות פרסום גדולות ברחבי אירופה. "ה-VAS מבוסס על תוכנה מוגנת בפטנט, שפותחה לאחר 30 שנה של מחקר אקדמי", אומר אנדרו היקס, מנהל הפיתוח באירופה של חטיבת הגרפיקה והתצוגה ב-3M. "זהו פיתוח משלים לשיטות מחקר מסורתיות כמו מעקב אחרי תנועות העין וקבוצות מיקוד, המביא לידי יישום מודל אוטומטי ומנבא המיועד לקביעת היעילות הויזואלית של התהליך הקריאטיבי".

 

לצורך התנסות במוצר החליטו מיקרוסופט ו-3M  לאפשר למנהלי שיווק, מפרסמים, פרסומאים ואנשי עיצוב למיניהם להכנס לאתר, להרשם ולהתחבר לתוכנה בחינם, לתקופה מוגבלת עד אמצע דצמבר בכתובת www.3M.com/VAS.

 

לאחר מכן ניתן יהיה להשתמש במוצר לאחר הרשמה קצרה, כשהחיוב מבוצע לכל שימוש בנפרד (pay-per-use) או על בסיס רישום מוקדם.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד