תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" באוקטובר: מזרחי טפחות – להעביר את דביר - הבעיה והמשפחה
2/12/2009 18:05
לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אוקטובר 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "מזרחי טפחות – להעביר את דביר – הבעיה והמשפחה" של פרסום ראובני פרידן IPG. הפרסומת זכתה ב-102 נקודות – 32% עבור תרומה למותג ו-38% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "דואר ישראל – עוברים דירה עם אלי, מריאנו וחומי הכלב" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עם 41 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "HOT – הכוכבים חוגגים אצלך בבית", של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 39 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.
כתבות נוספות
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד
-
21/03/2022מסקר שנעשה עבור רשת קטורזה נתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. קרא עוד