חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" באוקטובר: מזרחי טפחות – להעביר את דביר - הבעיה והמשפחה

הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" באוקטובר: מזרחי טפחות – להעביר את דביר  - הבעיה והמשפחה (הגדל)

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אוקטובר 2009  במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "מזרחי טפחות – להעביר את דביר – הבעיה והמשפחה"  של פרסום ראובני פרידן IPG. הפרסומת זכתה ב-102 נקודות – 32% עבור תרומה למותג ו-38% עבור קריאטיביות.

 

במקום השני: "דואר ישראל – עוברים דירה עם אלי, מריאנו וחומי הכלב" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עם 41  נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-15%  עבור קריאטיביות.

  

במקום השלישי: "HOT – הכוכבים חוגגים אצלך בבית", של פרסום באומן בר ריבנאי  S&S,  עם 39 נקודות – 13%  עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד