חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

נירו לוי נבחר להובלת מיתוג גברי עבור הבושם זיפו

לרגל השקת הבושם הבינלאומי "ZIPPO" מבית MAVIVE האיטלקי, בחרה המשווקת, חברת דנשר, בשחקן נירו לוי לגבר "ZIPPO" הישראלי. בעקבות הכתרתו, יככב לוי בסדרת צילומים. 

לדברי ורג'יני בושושה, מנהלת שיווק קוסמטיקה בדנשר: " המצית  המפורסמת "ZIPPO" , המהווה את ההשראה לבושם , הינה במשך שנים רבות אייקון אופנתי ופריט אספנות, הבושם "ZIPPO" משקף את העיצוב האייקוני של Zippo עם טוויסט מודרני והינו מייצג של גבריות מתוחכמת ואלגנטית. זהו קונספט יוקרתי חדש של ניחוח עוצמתי המעצים את הגבריות ומותיר אחריו שובל בלתי נשכח".

 

לדבריה: "השחקן נירו לוי נבחר לגבר "ZIPPO" הישראלי כיון שהוא מייצג את ערכי המותג: גבר נחשק , המסמל איזון בין הגבר האנרגטי לזה חובב העיצוב והאקססוריז , הוא מייצג דור חדש של גברים מרשימים, המייחסים חשיבות רבה לעדכניות ואופנתיות".

 

עוד הוסיפה בושושה ואמרה: "הקמפיין העולמי של בושם "ZIPPO" עולה בימים אלו ברחבי העולם תחת הכותרת light your passion" : " ומדגיש את הרגש והתשוקה , נירו לוי מייצג ערכים אלו נאמנה."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד