חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הוקם לוח אינטרנטי חדש לשטחי פרסום

מיזם חדש עלה באינטרנט הישראלי שמטרתו לרכז ולהציג את כל אופציות הפרסום הזמינות ורלוונטיות לקהל היעד של המשווקים.  אתר חסות מקשר בין בעלים של פלטפורמות פרסום  המחפשים מפרסמים ונותני חסות, ובין מנהלי שיווק ובעלי עסקים המעוניינים לפרסם לקהלי היעד השונים. האתר מאפשר לכל מי שיכול להציע גישה לקהל כלשהו (בעלי אתרים, מארגני כנסים, שולחי ניוזלטרים, בעלים של שטחי פרסום...) להעלות הצעת פרסום חדשה, ולהיחשף בפני מפרסמים ונותני חסות פוטנציאליים המעוניינים לפרסם לקהל היעד אליו יש להם גישה.

האתר מחולק לארבעה סוגי פילוח: תחום עניין, עיסוק, מאפיינים דמוגרפיים ומיקום גאוגרפי. עבור כל סוג פילוח, משווקים יכולים לבחור את קהל היעד שלהם מתוך עשרות קהלי יעד הקיימים.

קובי נעים, מייסד האתר: "אתר חסות הוקם כתוצאה מתסכול. במשך שנים נחשפתי למנהלי שיווק שנאלצים לשבור את הראש בחיפוש אחר פלטפורמות פרסום הרלוונטיות לקהל היעד שלהם, ושזמינות לפרסום מידי. נראה לי אבסורד שבאף מקום לא ניתן למצוא ריכוז של כל אופציות הפרסום, כך שאני כמנהל שיווק אבחר את הצעות הפרסום הרלוונטיות ביותר אלי".

לדברי קובי, האתר תורם לבעלים של פלטפורמות פרסום לא פחות משהוא תורם למשווקים ובעלי עסקים: "עד היום מקובל שכל מי שמחפש מפרסמים או נותני חסות רודף אחריהם כדי לשכנע אותם לפרסם אצלו, או לתת לו חסות לכנס. אתר חסות מתיימר לשנות את צורת החשיבה הנ"ל, ולאפשר לכל מי שמחפש מפרסמים או נותני חסות להעלות הצעת פרסום חדשה, וכך להיחשף בפני כל מי שמעוניין לפרסם לאותו קהל יעד שיש לו גישה אליו".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד