ויסוצקי יוצאת במהלך שיווקי להרחבת קטגוריית התה הירוק
ויסוצקי משיקה מחדש את סדרת התה הירוק שלה תחת השם החדש: "ויסוצקי ירוק", במהלך שיווקי רחב, הכולל השקת טעמים חדשים, אריזות חדשות ושפה תקשורתית חדשה, תחת הסלוגן "ויסוצקי ירוק, עושה לך טוב ורואים עליך".
לדברי רוני ויינשטין, מנכ"ל ויסוצקי: "התה הירוק הפך להיות בעשור האחרון המשקה החם המוביל בקרב צרכנים באירופה ובארה"ב. העמקת החדירה של התה הירוק בעולם, נשענת על מה שהסינים יודעים כבר אלפי שנים: לתה הירוק יש סגולות רבות, החל מסיוע בתהליכי הרזיה, האצת חילוף החומרים בגוף, הורדת כולסטרול ואפילו תרומה למראה העור . כל הסגולות הללו ידועות לסינים כבר אלפי שנים, אך המערב גילה אותן רק בשני העשורים האחרונים וניזון ממאות מחקרים מדעיים שנעשים בתחום ומגלים שסגולות התה הירוק נובעות מרכיב טבעי וייחודי הקיים בו – רכיב ה-EGCG. חשיפת הגילויים הללו, הניעה את הטרנד וגרמה לאלפי דיאטניות באירופה וארה"ב להמליץ לכל מי שרוצה לשמור על דיאטה מאוזנת לשתות תה ירוק לאחר הארוחה."
עוד מוסיף ויינשטיין: "כמובילי קטגוריית התה, אנו רואים עצמנו כאחראים להביא את הידע הקיים בתחום גם לצרכנים הישראלים ולהסביר להם על תרומתו הייחודית של רכיב ה-EGCG שבתה הירוק, שאיננו קיים במשקאות חמים אחרים".
אנו רואים חברות מזון וקוסמטיקה רבות הן בישראל והן בחו"ל, המבינות את הסגולות הייחודיות של התה הירוק ולכן מוסיפות תה ירוק למוצריהן. בתחום הקוסמטיקה למשל, מכירים בתכונות האנטיאייג'ינג של התה הירוק, ובתחום המזון מוסיפים תה ירוק למוצרים המיועדים לשמירה על מערכת העיכול, להורדת כולסטרול ולשמירה על הגוף והגיזרה".
עוד מוסיפה הראל: "לסדרת "ויסוצקי ירוק" יתרון ייחודי בשוק הישראלי משום שהצליחה לפצח את נוסחת ה"טעם הישראלי". בויסוצקי הבינו שהחיך הישראלי מעדיף תה ירוק מעודן ולא מריר, ולכן ביססנו את הסידרה על עלי תה ירוק סיני מזן שטעמו מעודן במיוחד ואינו מאופיין במרירות. כל זאת, תוך הקפדה על שימוש ברכיבים טבעיים בלבד ועל האיכות האופיינית לויסוצקי לאורך שנים. בזכות הפיתוח הייחודי הזה של תה ירוק מעודן שאינו מריר, אנו רואים נאמנות גבוהה מאוד למותג לאורך שנים".
ויסוצקי החליטה להציב את התה הירוק בחזית השיווקית שלה, בליווי קמפיין הסברתי רחב לגבי יתרונות סדרת "ויסוצקי ירוק" בשתיה לאחר הארוחה. מטרתה
ויסוצקי תעלה בקמפיין תקשורתי באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שיכלול טלוויזיה, אינטרנט, מודעות, פעילות קד"מ וחלוקת דוגמיות. המסר המוביל את המהלך הוא "ויסוצקי ירוק - עושה לך טוב, ורואים עליך", תוך הדגשת סגולות הבריאות העוצמתיות של רכיב ה-EGCG הטבעי.
המהלך הפרסומי מבוסס על תובנה חזקה ומוכרת: הרצון של כולנו לשמור על עצמנו ולהיראות טוב יחסית לגילנו. רובנו מנסים לאמץ לעצמנו אורח חיים נכון יותר מבחינת הרגלי התזונה והפעילות הגופנית, אך אורח החיים העמוס לא תמיד מאפשר לנו. לכן, אנשים רבים נוטים לאמץ לעצמם הרגל אחד לפחות שהם שיתרום להם ל-WELLBEING
בשלב ראשון של הקמפיין, עלו בטלוויזיה שני "טיזרים" שבהן גבר ואישה הפונים אל הצופים ומבקשים מהם לנחש את גילם ולסמס להם אותו.
בשלב ב' של הקמפיין, העולה לאוויר בימים אלו, הדמויות יחשפו את גילם האמיתי, ויתברר כי הם נראים צעירים יחסית לגילם הכרונולוגי. בשלב זה, הדמויות יסבירו לצופים כיצד שתיית תה ירוק
אפליקציית אינטרנט ייחודית – בן כמה אתה נראה באמת?
באמצעות אפליקציה שפותחה במיוחד עבור הקמפיין, שתופיע בעמוד הפייסבוק
יתרון ה-EGCG של "ויסוצקי ירוק"
בחזית התיקשור של סדרת "ויסוצקי ירוק", תציב ויסוצקי את רכיב ה- EGCG הטבעי: נוגד חמצון עוצמתי במיוחד, שמקורו בצמח התה, והוא בעל מגוון יתרונות בריאותיים השומרים על הגוף מבפנים ומסייעים למראה צעיר ורענן מבחוץ.
עיצוב מחדש לסדרת התה הירוק תחת השם "ויסוצקי ירוק"
לראשונה מאז הושקה סדרת התה הירוק
סדרת "ויסוצקי ירוק" פותחה והותאמה במיוחד לטעמם של הצרכנים הישראלים, המעדיפים תה ירוק בטעם מעודן ולא מריר. הטעם המעודן של התה הירוק מושג על ידי שימוש בעלי תה ירוק סיני מזן עדין במיוחד, ושילובם עם פירות וצמחים כגון לימונית ולואיזה המעשירים את המשקה בטעם וארומה ייחודיים.
הסדרה כוללת 13 טעמים, מתוכם 3 טעמים חדשים, אשר פותחו במענה לבקשות הצרכנים הישראלים:
· תה ירוק תות – עלי תה ירוק סיני עם טעם וארומה מתקתקים של תותי שדה. השילוב האהוב של התה הירוק עם טעמי התות העשירים יוצר משקה ארומטי בריא ומפנק.
· תה ירוק ליצ'י – תה ירוק סיני בטעם חושני ומרענן של פרי הליצ'י, משקה מפנק עשיר בניחוח אקזוטי.
· תה ירוק צ'אי מסאלה – תערובת אקזוטית של עלי תה ירוק, קינמון,ג'ינג'ר הל וציפורן. משקה עשיר במיוחד המשלב את סגולות התה הירוק עם טעמו המשובח של הצ'אי ההודי. הדרך המושלמת לחוות את קסם המזרח הרחוק.
כתבות נוספות
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד
-
21/03/2022מסקר שנעשה עבור רשת קטורזה נתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. קרא עוד