סטודיו פרח זוכה בפרס פרסום ממגזין מקצועי

הפרס, The FloraForever Award, הוענק השנה לראשונה על ידי מגזין FloraCulture International (FCI), המגזין הדיגיטאלי המוביל בעולם בתחום הגננות, למודעה שהפגינה מצוינות יצירתית יוצאת דופן והשאירה רושם משמעותי ארוך טווח.
חברת דנציגר - משק פרחים "דן" נוסדה בשנת 1953 כעסק משפחתי קטן לגידול ומכירת פרחים. עם השנים התפתחה לאחת החברות המובילות בעולם בתחום הטיפוח, הייצור והשיווק של ייחורים ושתילי פרחים לקטיף וצמחי גינה. מודעת ה – "Danziger Collection" הייתה מיועדת לתערוכה גדולה של פרחי קטיף בקולומביה, והרעיון של החברה מאחורי יצירת המודעה היה להפגין עוצמה, מובילות וקידמה, שבאה לידי ביטוי בקולקציה נרחבת של גידולים, ומגוון גדול של צבעי זנים בתחום פרחי הקטיף. כל זאת תוך העברת תחושה של חיוך ושמחת חיים, כשהמסר הוא – "דנציגר- הוא הפיתרון עבורך".
עפר פרח, בעלת "סטודיו פרח", מסבירה את הרעיון היצירתי מאחורי המודעה: "הבריף ביקש שנחפש מקוריות עם נגיעה לאופנה, אך לא באופן מוצהר, ושיהיה שימוש במספר רב של זני פרחי קטיף וצבעוני בהתאם. המודעה הייתה צריכה להתבלט בכך שתהיה שונה בעיצוב שלה ממה שנראה בד"כ בתחום הפרחים. הטיפוגרפיה כללה מעט מאוד טקסט, לוגואים של זני הפרחים שמופיעים במודעה ופרטי החברה.
לאחר סיעור מוחות קצר ובחירה של כמה קונספטים פנינו לעיצוב המודעה. כבר בתחילת התהליך כאשר בחנו תמונות מתאימות 'נערת האפרו' כבשה את ליבנו, הן מבחינת הקומפוזיציה והפרופורציות שבין האפרו לפנים היפות שלה, הותירו לנו שדה פעולה רחב 'לשתול' בו הרבה מאוד פרחים ועדיין להותיר אותה מספיק נוכחת, והן היות והנערה המתוקה הזו שידרה לנו יותר מהכול רעננות, שמחה, בריאות וקוסמופוליטיות. היא הזכירה לנו את 'ילדי הפרחים' של שנות ה- 60 אבל משדרת משהו מאוד עכשווי ומעודכן."
לואיז הולוויי, השופטת הראשית בתחרות, נמיקה את הבחירה בכך ש"המודעה של "Danziger Collection" משדרת מסר ברור, ומיד מעבירה את ההקשר של נשוא המודעה. המודעה שולחת מסר אופטימי וחיובי. סידור ה"כתר" העליז משובץ בהצלחה במבחר פרחים מרתק, ובחירת סכימת הצבעים הססגונית היא הרמונית, דינמית ונעימה, ומיד מושכת את תשומת הלב. הקומפוזיציה וההעמדה הממוקמת בצורה מושלמת יוצרים אפקט ויזואלי של זרימה והפלטה הטיפוגרפית מנוצלת היטב, הן מבחינת פרופורציה והן מבחינת הקצב הויזואלי. כל הגורמים הללו מאפשרים נגישות רהוטה לכל המידע."
כתבות נוספות
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד
-
21/03/2022מסקר שנעשה עבור רשת קטורזה נתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. קרא עוד