חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סטודיו פרח זוכה בפרס פרסום ממגזין מקצועי

סטודיו פרח זוכה בפרס פרסום ממגזין מקצועי

הפרס, The FloraForever Award, הוענק השנה לראשונה על ידי מגזין FloraCulture International (FCI), המגזין הדיגיטאלי המוביל בעולם בתחום הגננות, למודעה שהפגינה מצוינות יצירתית יוצאת דופן והשאירה רושם משמעותי ארוך טווח.

חברת דנציגר -  משק פרחים "דן" נוסדה בשנת 1953 כעסק משפחתי קטן לגידול ומכירת פרחים. עם השנים התפתחה לאחת החברות המובילות בעולם בתחום הטיפוח, הייצור והשיווק של ייחורים ושתילי פרחים לקטיף וצמחי גינה.  מודעת ה – "Danziger Collection" הייתה מיועדת לתערוכה גדולה של פרחי קטיף בקולומביה, והרעיון של החברה מאחורי יצירת המודעה היה להפגין עוצמה, מובילות וקידמה, שבאה לידי ביטוי בקולקציה נרחבת של גידולים, ומגוון גדול של צבעי זנים בתחום פרחי הקטיף. כל זאת תוך העברת תחושה של חיוך ושמחת חיים, כשהמסר הוא – "דנציגר- הוא הפיתרון עבורך".

עפר פרח, בעלת "סטודיו פרח", מסבירה את הרעיון היצירתי מאחורי המודעה: "הבריף ביקש שנחפש מקוריות עם נגיעה לאופנה, אך לא באופן מוצהר, ושיהיה שימוש במספר רב של זני פרחי קטיף וצבעוני בהתאם. המודעה הייתה צריכה להתבלט בכך שתהיה שונה בעיצוב שלה ממה שנראה בד"כ בתחום הפרחים. הטיפוגרפיה כללה מעט מאוד טקסט, לוגואים של זני הפרחים שמופיעים במודעה  ופרטי החברה.

לאחר סיעור מוחות קצר ובחירה של כמה קונספטים פנינו לעיצוב המודעה. כבר בתחילת התהליך כאשר בחנו תמונות מתאימות 'נערת האפרו' כבשה את ליבנו, הן מבחינת הקומפוזיציה והפרופורציות שבין האפרו לפנים היפות שלה, הותירו לנו שדה פעולה רחב 'לשתול' בו הרבה מאוד פרחים ועדיין להותיר אותה מספיק נוכחת, והן היות והנערה המתוקה הזו שידרה לנו יותר מהכול רעננות, שמחה, בריאות וקוסמופוליטיות. היא הזכירה לנו את 'ילדי הפרחים' של שנות ה- 60 אבל משדרת משהו מאוד עכשווי ומעודכן."

לואיז הולוויי, השופטת הראשית בתחרות, נמיקה את הבחירה בכך ש"המודעה של "Danziger Collection" משדרת מסר ברור, ומיד מעבירה את ההקשר של נשוא המודעה. המודעה שולחת מסר אופטימי וחיובי. סידור ה"כתר" העליז משובץ בהצלחה במבחר פרחים מרתק, ובחירת סכימת הצבעים הססגונית היא הרמונית, דינמית ונעימה, ומיד מושכת את תשומת הלב. הקומפוזיציה וההעמדה הממוקמת בצורה מושלמת יוצרים אפקט ויזואלי של זרימה והפלטה הטיפוגרפית מנוצלת היטב, הן מבחינת פרופורציה והן מבחינת הקצב הויזואלי. כל הגורמים הללו מאפשרים נגישות רהוטה לכל המידע."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד