ויסוצקי שומרת על המשקל
ויסוצקי יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם שומרי משקל, ובמסגרתו יעדכנו במפגשים של שומרי משקל אודות התועלות הבריאותיות של התה הירוק ויסבירו כיצד שתיית תה ירוק לאחר ארוחה, במסגרת דיאטה מאוזנת יכולה לתמוך בתהליך הירידה במשקל.
שיתוף הפעולה עם שומרי משקל, יכלול יצירת התנסות בטעמי התה הירוק החדשים
שיתוף הפעולה מבוסס על מחקרים המראים כי לשילוב תה ירוק בתפריט הדיאטה יש תועלת בריאותית וכי הוא עשוי לזרז את תהליך שריפת השומנים ולתרום לתהליך ההרזיה . בסין וביפן נוהגים לשתות תה ירוק בסיום הארוחה, כחלק בלתי נפרד מהשמירה על הגוף ועל הבריאות.
לדברי
לדברי כרמית ספרא, דיאטנית שומרי משקל: " במסגרת דיאטה הרבה פעמים מתרכזים במזון ופחות שמים לב לעניין השתייה. יש חשיבות גדולה להרבות בשתייה במיוחד בזמן דיאטה. התה הירוק נותן פיתרון טוב למשקה ללא קלוריות והוא תוספת טובה ומומלצת לתפריט הדיאטה. "
"תה ירוק ממותק, או בתוספת ממתיק מלאכותי, שווה לאפס נקודות בשיטת שומרי משקל". מוסיפה ספרא.
כתבות נוספות
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד
-
21/03/2022מסקר שנעשה עבור רשת קטורזה נתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. קרא עוד