חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

תחרות בענף הפרסום: קמפיין רפאים

במסגת תחרות חדשה בעולם הפרסום, המשרד שייצר את קמפיין המודעות הטוב ביותר למלחמה בקמפיינים מזויפים שנועדו רק להגשה לתחרויות פרסום. יזכה בטיסה לבלארוס כדי לייצג את ישראל ולשפוט בפסטיבל הפרסום המתקיים במינסק. 

העבודה הזוכה תבחר על ידי: מקאן אריקסון רומניה, TBWA ניו יורק, סוכנות נורת'ליץ, קבוצת סטרלינג-רייס ופייסבוק אירלנד.

במסגרת התחרות הנערכת תחת הקונספט "כשאתם מזייפים את הקמפיין, אתם מזייפים את הפרס". יעמדו לרשות משרדי הפרסום, שיווק ויח"צ שבועיים לייצר מודעה או קמפיין מודעות בינלאומי אשר יקדם אג'נדה למלחמה בתופעת Ghost Advertising (יצירת קמפיינים שנועדו להגשה לתחרויות פרסום בלבד). התופעה מהווה מטרד עבור הנהלות תחרויות הפרסום הבינלאומיות אשר מנסות בכל כוחן למגרה.

קמפיין התחרות כולל באנרים, עמוד נחיתה ומודעות שהתפרסמו במגזין פורבס ובאתרי הפרסום השונים בעולם. כאשר השפה הוויז'ואלית של הקמפיין מורכבת מ"לוגואים מפוברקים" של תחרויות פרסום פופולריות אשר מתקשרים את הקונספט של המהלך.

התחרות היא יוזמה של קבוצת הקריאייטיב Mizbala, בשיתוף מגזין Forbes, פסטיבל הפרסום הבינלאומי "White Square" וסוכנות "חוליגנס".

הבריף לתחרות נכתב על ידי איתי צמיר, כיום יועץ ומרצה בתחום השיווק, בעברו מנהל מחלקת הניו מדיה של ערוץ 10.  

לדברי דורי בן ישראל, בעלי קבוצת Mizbala ונציג White Square בישראל: "שיפוט בפסטיבל ישנה את חייו של הפרסומאי הזוכה. בשונה מרוב פסטיבלי הפרסום בהם השופטים מדרגים את העבודות מהבית או מהמשרד, השופט הישראלי יטוס לשיפוט פיזי במינסק, ההשלכות לכך הן בגדר משנות חיים, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. עבודת נטוורקינג נכונה, תפתח בפני הנציג ישראלי דלת לעולם הפרסום הגלובאלי ולהיכרות אישית עם מובילים בתחומנו – קלף אשר בעתיד הלא רחוק יתגלה כאס מנצח. השופט אשר לראשונה יבחר לייצג את ישראל בפסטיבל, ישב בפאנל שופטים מהבכירים בתעשייה המקומית והגלובאלית, ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לי קריאייטיב, מנהלי קריאייטיב ואסטרטגיה". 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד