אלפא קוסמטיקה במהלך שיווקי נרחב לחג
"אלפא קוסמטיקה" מכריזה על מהלך שיווקי יוצא דופן במסגרתו תשיק במקביל בישראל 13 בשמים חדשים. החברה תשקיע במהלך 4,500,000 מיליון שקלים במטרה להגדיל משמעותית את נתחי השוק של החברה בקטגוריית הבישום הסלקטיבי. ההשקה תגובה בקמפיין פרסום נרחב ל-5 בתי בישום מובילים אשר יעלה במקביל בטלוויזיה, באינטרנט, בשלוטי חוצות ובעיתונות.
רונן שמיר, מנכ"ל "אלפא קוסמטיקה": "אנו צופים להגדיל את נתח השוק שלנו באופן משמעותי ולהגיע לנתח שוק רחב משוק הבישום בישראל, באמצעות מהלך ההשקה המאסיבי של 13 בשמים חדשים"
שמיר מסר כי: "הצרכן הישראלי הפך להיות מבין צרכני הבישום הגדולים בעולם בשל שחיקת מחירי הבשמים בישראל בכ- 10% השנה, שחיקה הנובעת מביטול מיסי הקניה על התמרוקים ובשל התחרות בין הרשתות. מחיר בושם ממוצע נע סביב 200-250, כשעד לפני 5 שנים המחיר הממוצע היה 350-400 ₪. הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש בישום בישראל מכיוון שבאירופה, למשל, מחירי הבשמים יקרים בכ- 30% ממחיריהם בארץ".
שמיר מוסיף, "אנו פועלים בשוק הגדל בקצב של כ- 7% בשנה (באירופה גדל שוק הבישום בכ- 4.5% בשנה), שוק מוטה מותגים בו אין כמעט מקום לבשמי מאס-מרקט, שוק בו נשים מחזיקות 4-5 בשמים מתוכם 2 בשמים קלאסיים ו- 3 בשמים מהשקות חדשות – ולכן שם המשחק הוא חדשנות והשקות בשמים חדשים על מנת להציע ללקוחה מגוון רחב".
שוק הקוסמטיקה הסלקטיבי בישראל מגלגל 1.2 מיליארד שקלים בישראל ובמסגרתו קטגוריית בישום נשים מגלגלת 750 מליון ₪ וקטגוריית בישום גברים מגלגלת 450 מליון ₪.
אלפא קוסמטיקה מחזיקה נתח שוק של כ- 17% מסך קטגוריית הבישום, היא עושה זאת באמצעות פרוטפוליו מותגים נרחב הכולל את המותגים: CHANEL, Fendi, Givenchy, טד לפידוס, בריטני ספירס, פאריס הילטון, ריהאנה, נאף נאף, KENZO ועוד.
כתבות נוספות
-
2/08/2022איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל להמשך הובלת הקמפיינים הפרסומיים של החברה למשך שנה נוספת. קרא עוד
-
20/07/2022מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לשדרוג הנעל האיקונית CLUB C- DOUBLE GEO קרא עוד
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד