חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אלפא קוסמטיקה במהלך שיווקי נרחב לחג

"אלפא קוסמטיקה" מכריזה על מהלך שיווקי יוצא דופן במסגרתו תשיק במקביל בישראל 13 בשמים חדשים. החברה תשקיע במהלך 4,500,000 מיליון שקלים במטרה להגדיל משמעותית את נתחי השוק של החברה בקטגוריית הבישום הסלקטיבי. ההשקה תגובה בקמפיין פרסום נרחב ל-5 בתי בישום מובילים אשר יעלה במקביל בטלוויזיה, באינטרנט, בשלוטי חוצות ובעיתונות. 

רונן שמיר, מנכ"ל "אלפא קוסמטיקה": "אנו צופים להגדיל את נתח השוק שלנו באופן משמעותי ולהגיע לנתח שוק רחב משוק הבישום בישראל, באמצעות מהלך ההשקה המאסיבי של 13 בשמים חדשים"

שמיר מסר כי: "הצרכן הישראלי הפך להיות מבין צרכני הבישום הגדולים בעולם בשל שחיקת מחירי הבשמים בישראל בכ- 10% השנה, שחיקה הנובעת מביטול מיסי הקניה על התמרוקים ובשל התחרות בין הרשתות. מחיר בושם ממוצע נע סביב 200-250, כשעד לפני 5 שנים המחיר הממוצע היה 350-400 ₪. הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש בישום בישראל מכיוון שבאירופה, למשל, מחירי הבשמים יקרים בכ- 30% ממחיריהם בארץ".

 שמיר מוסיף, "אנו פועלים בשוק הגדל בקצב של כ- 7% בשנה (באירופה גדל שוק הבישום בכ- 4.5% בשנה), שוק מוטה מותגים בו אין כמעט מקום לבשמי מאס-מרקט, שוק בו נשים מחזיקות 4-5 בשמים מתוכם 2 בשמים קלאסיים ו- 3 בשמים מהשקות חדשות – ולכן שם המשחק הוא חדשנות והשקות בשמים חדשים על מנת להציע ללקוחה מגוון רחב".

שוק הקוסמטיקה הסלקטיבי בישראל מגלגל 1.2 מיליארד שקלים בישראל ובמסגרתו קטגוריית בישום נשים מגלגלת 750 מליון ₪ וקטגוריית בישום גברים מגלגלת 450 מליון ₪.

 אלפא קוסמטיקה מחזיקה נתח שוק של כ- 17% מסך קטגוריית הבישום, היא עושה זאת באמצעות פרוטפוליו מותגים נרחב הכולל את המותגים: CHANEL, Fendi, Givenchy, טד לפידוס, בריטני ספירס, פאריס הילטון, ריהאנה, נאף נאף, KENZO ועוד.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד