חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רגב-קויצקי זכה בתקציב הפרסום של אחוה

משרד הפרסום רגב-קויצקי זכה בתקציב הפרסום של חברת אחוה. תקציב יצרנית מוצרי החלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, יעמוד על 1.5 מיליון ש"ח ויושקע בחיזוק נכסיות המותג. זוהי ההתקשרות הראשונה של חברת אחוה עם משרד פרסום מוביל, כשעד כה עסקה בפעילות שיווק ממוקדת בנקודות המכירה של רשתות השיווק.

 

חברת אחוה הינה היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה. החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, סדרת מוצרים אורגנים, סדרת מוצרים ללא סוכר, עוגות, עוגיות ועוד. אחוה, בבעלות יעקב מלאך, מחזיקה באחד מהמפעילים המובילים והמתקדמים בארץ וחולשת על קרוב ל-55% משוק החלווה בישראל. החברה מעסיקה כ-220 עובדים וכ-20% ממוצריה מיועדים לייצוא. החברה מקפידה על עמידה בתקני האיכות המתקדמים בעולם ועל מדיניות של שיווק מוצרים במחירים אטרקטיביים.

 

משרד הפרסום רגב קויצקי מטפל בין היתר בתקציבי קיה, א.ל.מ, סמסונג, טיב טעם, בנק אוצר החיל וענבי טלי. הדר גור אריה, מנכ"ל רגב קויצקי: "אנחנו שמחים מאוד על הבחירה של אחוה. מוצרי החברה המעולים, יחד עם מומחיות החברה בפיתוח וייצור, יעזרו לנו להציב מחדש את החלוה בין מובילי טבלת המתוקים".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד