חברת "כצט" יוצאת בקמפיין פרסום למותג "טונייט"
כצט" (CTS), חברת התרופות המובילה בישראל, מעלה קמפיין פרסום למותג "טונייט" בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪. הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת חודש אפריל, באמצעות משרד הפרסום שניידרמן ויכלול חסויות בטלוויזיה, פרסום באינטרנט ולראשונה גם סרטוני פרסומת ברשת בתי הקולנוע "לב".
מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות לבעיית נדודי השינה בקרב הקהל הרחב והצעת "טונייט" כפתרון קל ופשוט, המאפשר להנות משנת לילה רציפה ומלאה.
אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת התרופות "כצט": מסקר שערכנו עלה כי 22% מהציבור סובלים מקשיי הירדמות או נדודי שינה בתדירות כלשהי. כמו כן, עלה כי 37% מהנשאלים ציינו כי אינם עושים דבר כאשר הם סובלים מנדודי שינה. חשוב לציין כי לבעיות שינה ישנה השפעה שלילית על מנגנוני גופנו ולכן לא כדאי להזניח ולהתעלם מהפרעות שינה. יחד עם זאת, לפני שקופצים למים העמוקים ומתנסים בתרופות נרקוטיות והיפנוטיות בעלות סיכון גבוה לתופעות לוואי, מומלץ להתנסות בתרופות "קלות" יותר לא ממכרות וללא תופעות לוואי. לפי כך, החלטנו לצאת בקמפיין שמטרתו העלאת המודעות לבעיית נדודי השינה והצעת פתרון פשוט ונגיש דוגמת "טונייט".
כתבות נוספות
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד
-
14/06/2022הזכיינית, SBN, חידשה עם המותג נאוטיקה את ההסכם ל 20 שנה נוספות קרא עוד
-
9/06/2022לדברי רונית רפאל: סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. קרא עוד