חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רשת ONOT מעבירה את תקציב הפרסום לשטרית גרופ SMG

בימים אלה הודיעה רשת ONOT על השלמת המהלך להעברת תקציב הפרסום של החברה לשטרית גרופ SMG. התקציב מוערך בשווי של 7 מיליון ₪ בשנה ויכלול את כלל הפעילות הפרסומית, תכנון והפקת קמפיינים פרסומיים ופעילות הפרסום בדיגיטל.

בעונה האחרונה טופל תקציב הפרסום בגיתם BBDO כאשר לפני כן טופל התקציב במשך שנתיים וחצי בחברת פובליסיס.

רשת ONOT נמצאת במגמת התרחבות מואצת. במקביל לחיזוק המותג ONOT וביסוסו כאחד ממותגי אופנת הנשים המובילים בישראל, רכשה החברה את המותג JUMP במהלך חודש יוני 2014 כדי לבסס את אחיזתה בשוק האופנה הישראלי".

ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT אישר את הידיעה ומסר "במסגרת התפתחות רשת ONOT ביצעתי בחינה של מספר משרדי פרסום, ואני רוצה לנצל הזדמנות זו להודות לכל משרדי הפרסום שהביעו עניין בתקציב, ורואה בכך הבעת אמון בחוזק של המותג ONOT".

אגמון הוסיף "שוק הפרסום בעולם בכלל ובכלל זה בישראל עובר שינויים מסיביים, ובהם חיזוק כוחו של הדיגיטל והמדיה החברתית, שימוש הולך וגובר בשיווק מבוסס תוכן, פרסום שנועד לייצר engagement גבוה יותר מול הצרכנים, וכן יותר ויותר שיווק פרסונאלי/מכוון סגמנטים ועוד. כחלק מהשינויים הללו מודל ההתקשרות של מפרסמים ומשרדי פרסום עבר שינויים".


"ONOT חיפשה שותף שידע ללוות אותה לאתגרים העתידיים, שהחוזקה שלו היא בקריאייטיב וביצירתיות שיאפשרו לייצר בידול ובולטות, מתוך מטרה לחזק את מעמד המותג. כאשר בבסיס מערכת היחסים עומד המותג והמשימה בפניה ניצב, ולא רק על בסיס שיקולי כדאיות מדיה".

אגמון ציין "ONOT בחרה בשטרית גרופ (SMG) בניהולו ובניצוחו של גיא וינברגר, שמפגינים תשוקה ורעב לשנות ולכבוש פסגות חדשות, וניחנים באנשי קריאייטיב מהמוכשרים בשוק הפרסום בישראל".

לדברי גיא וינברגר שותף מנהל שטרית גרופ (SMG): "אנו גאים ושמחים על הבחירה בנו להיות שותפים באתגרי העתיד של מותג האופנה עונות. הצטרפותו של מותג אופנה מצליח למשרדינו, מהווה צעד אסטרטגי חשוב עבורנו. אני בטוח שביחד עם הנהלת החברה נשיג פריצת דרך ומוביליות בעולם האופנה".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד