חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פסטיבל ישראל שכר את שירותי המיתוג פרסום של משרד הפרסום צדר:יריב

פסטיבל ישראל, ירושלים, הפסטיבל הרב תחומי הבינלאומי המוביל בארץ, השלים את בניית מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור לקראת הפסטיבל הבא-ה 54 במספר, שיתקיים בין ה 28 במאי וה 18 ביוני 2015.

בהנהגת מנכ"ל חדש: איל שר ומנהל אמנותי חדש: איציק ג'ולי, נקבע הצוות המקצועי של הפסטיבל: צוות ההפקה הוותיק והמנוסה בראשותה של  מירי מינירב, משרד יחסי הציבור של אורה לפידות שימשיך ללוות את הפסטיבל ומינויים חדשים: מנהלת השיווק פנינה פישר-עדן, מנהלת המכירות אורית פיקלר ומשרד הפרסום צדר:יריב.

צדר:יריב ילוו את הפסטיבל בשפה ובמיתוג חדשים שהפסטיבל מאמץ ובקמפיין הפרסום של הפסטיבל. צדר: יריב הינו משרד ששם דגש מיוחד על אסטרטגיות קריאטיביות ועל עיצוב. בין לקוחותיו: gap, קבוצת zara, איי-דיגיטאל, אלן קאר, one desigen ועוד.

"בתהליך בחירת משרד הפרסום" אומר איל שר, "נדרשו כל המשרדים שהשתתפו ללמוד לעומק את אתגריו ויעדיו של הפסטיבל ולהציע מגוון עשיר ומעורר מחשבה של כיווני עבודה אפשריים. הבחירה בצדר:יריב, משקפת את האופן בו אנו רואים את מקומו של פסטיבל לאומי בירושלים בנוף התרבות הארצי והבינלאומי ואת האמון שלנו ביכולת היצירתית והמקצועית של המשרד להשתלב בתכנית העבודה שלנו להשגת יעדינו האמנותיים והשיווקיים".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד