קמפיין חוצות לגיוס עובדים של JFrog

חברת JFrog המתמחה באוטומציה לעדכוני תוכנה החברה אשר טבעה את המונח Liquid Software, עדכוני תוכנה ה"זורמים" בצורה שוטפת, עולה בקמפיין עם מעל ל- 200 שלטי חוצות במרכז הארץ, תחת הסלוגן " Imagine there's no version". מדובר בקמפיין נרחב בממדיו לחברת תוכנה, שבו מצליחה החברה לפנות באופן אישי וממוקד לקהל היעד במרחב הציבורי ולא רק במרחב הרשת בו אנו רגילים בד"כ לראות מסרים מסוג זה.
תזמון הקמפיין אינו מקרי. החברה מכריזה היום בפתח הרבעון האחרון לשנה זו על סבב גיוס עובדים חסר תקדים של כ-200 עובדים חדשים בחודשים הקרובים, עליה משמעותית בכח האדם של החברה בישראל למטרת מינוף המשך הצמיחה של החברה
בנוסף, ג׳יפרוג מציגה לכל העובדים הנוכחיים והעתידיים קונספט עבודה חדש של FLOW - בו מתאפשר לעובדים חופש בחירה של מיקום המשרד בו יעבדו - בין אם בפולג או במשרד חדש שהקמתו תושלם בתקופה הקרובה בתל אביב.
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד