חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

CGS זכו בפרס החדשנות בחוויית לקוח של פרוסט אנד סאליבן בזכות אפליקציית ה- Teamwork AR

אילוסטרציה (הגדל)
אילוסטרציה

פרוסט אנד סאליבן העניקו ל- CGS את פרס החדשנות בחווית לקוח – CX – בזכות אפליקציית ה- Teamwork AR.

 

מה האפליקציה עושה?

ברגע שמכשיר אצל לקוח זקוק לתיקון, האפליקציה מזהה את המכשיר באמצעות המצלמה במכשיר (הנייד), ולאחר מכן מוצגות למשתמש מספר אפשרויות מוגדרות מראש. לאחר שהאפליקציה קיבלה את המידע הנדרש מהמשתמש, היא מזהה את הבעיה, והצעדים לתיקון מוצגים גבי המכשיר עצמו.

 

מה היתרונות?

"השילוב של AR עם הדרכה עצמית, אפשרות לאספקת ההדרכה בהיקפים גדולים, והאיחוד בין ממשקי אדם ומכונה, מאפשר לאפליקציית Teamwork AR לספק תוצאות עוצמתיות, כולל הפחתת עלויות והשבתה, אפשרויות אימון והכשרה מתקדמות, הפחתה של היקף החזרות, ואימוץ מואץ של טכנולוגיה", הסביר לאונרדו סמפיירי, אנליסט תעשייה בפרוסט אנד סאליבן.

 

יתרון עצום לצוותי תמיכה נובע מכך שהאפילקציה Teamwork AR יכולה לספק תחליף מלא לשיחת תמיכה טלפונית, כשהיא מגיעה כחלק ממענה דיגיטלי שלם. באופן זה, נציגים נכנסים למעגל רק כאשר בעיות אינן נתמכות במסגרת האפשרויות שהוגדרו ב- Teamwork AR. כאשר מספר השיחות המנותבות לנציגים יורד, כך גם העלות לדקת תמיכה יורדת.

 

גם צוותי מכירה יכולים להשתמש בפתרון, כחלק משיחות מכירה, הודעות דואר אלקטרוני ומסמכים, כאשר הם מספקים הדגמה דיגיטלית המעשירה את חווית המכירה.

 

בנוסף, האפליקציה מאפשרת לחברות להרחיב את יכולות התמיכה שלהם לצוותים חדשים במהירות, כאשר כל ההכשרה שלהם מתבצעת בסביבה דיגיטלית.

 

אפליקציית Teamwork AR משתלבת היטב במגמה נוספת בעולם ה- CX, כאשר היא יכולה להפוך לערוץ הכנסה אפשרי: "הפתרון משלב בתוכו תהליך שיפור עצמי מבוסס קהילה, כך שמשתמשים יכולים להוסיף למאגר הידע של האפילקציה דרכים חדשניות לפתרון בעיות שמשתמשים אחרים נתקלים בהן. ההצעות החדשות הופכות זמינות למשתמשים האחרים, והן גם יכולות להיכנס  לשיקולי התכנון, העיצוב והתמיכה של חברות", הוסיף סמפיירי. "איכות ואמינות הפתרון מגובים באמצעות יכולות רוחב פס דינאמיות, ועמידה בתקן ISO 27001 לטיפול בטוח בנתונים".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד