תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
קמפיין חדש של מזרחי טפחות עם דביר בנדק מארח את ישראל אהרוני
30/11/2020
בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה.
בקמפיין, שצולם בחלקו בשדה תותים, יוצא דביר עם אהרוני לגלות את יתרונות התות ומוביל אותו למקצוענית סוזי טובי מנהלת לקוחות בחדר העסקאות של הבנק.
לדברי
דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: “. פיקדון תות הוא עוד מוצר
בלעדי וחדשני של מזרחי טפחות שעונה על צרכי הציבור ומציע להם פתרון
ייחודי, גם נזילות בכל שנה וגם הבטחה למסלול ריווחי מבין מדד וריבית. הציבור בישראל מחפש פתרונות לתקופת המשבר ואי
הוודאות ומזרחי טפחות ממשיכים לספק כאלו.
הקמפיין בהפקתו של משרד הפרסום של
הבנק ראובני פרידן IPG ייעלה הערב בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד
-
11/11/2020ישראל קטורזה, רשף לוי, גורי אלפי, טל פרידמן, חנה לסלאו, שלמה בראבא, ליטל שוורץ, דב נבון, תם יער,יעל פוליאקוב וגיתית פישר בתוכנית מפגשים חדשה שתעלה בקרוב בכאן 11 ובדיגיטל קרא עוד